golfnos Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Heisann.. Da har jeg gått til innkjøp av ny bil og skulle egentlig vente med stereo en stund,men blir nok snart alikevell :) Det jeg hadde tenkt er: **TRC.6N Tarantula i front koplet på denne forsterkeren **Tarantula TRA560.2 Denne monoblokka: **Picasso PCA2000D på 2 12" subber.. Vil kunne spille pent,men samtidig med trykk.. Bilen er en hyundai coupe, som er åpen inn i coupeen.. Det står vel egentlig mellom disse: **Reference RFW-12 **T4-12 SPL(tar med denne siden jeg hører mange har god SQ erfaringer med den :)) *Lukket eller portet kasse?? *Hvor stor? *Tenkte å kjøpe inn et Kinetik batteri for å holde liv i sakene.. dropper nok kondis osv.. Noen her som vil gi meg et godt tilbud?? Spiller skaffer jeg gjennom kontakter på jobb.. tipper det blir ***DEH-P880PRS Noen gode/dårlige erfaringer med den?? Mange takk.. håper på gode tilbud og råd her :) Golfnos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Heisann.. Da har jeg gått til innkjøp av ny bil og skulle egentlig vente med stereo en stund,men blir nok snart alikevell :) Det jeg hadde tenkt er: **TRC.6N Tarantula i front koplet på denne forsterkeren **Tarantula TRA560.2 Denne monoblokka: **Picasso PCA2000D på 2 12" subber.. Vil kunne spille pent,men samtidig med trykk.. Bilen er en hyundai coupe, som er åpen inn i coupeen.. Det står vel egentlig mellom disse: **Reference RFW-12 **T4-12 SPL(tar med denne siden jeg hører mange har god SQ erfaringer med den :)) *Lukket eller portet kasse?? *Hvor stor? *Tenkte å kjøpe inn et Kinetik batteri for å holde liv i sakene.. dropper nok kondis osv.. Noen her som vil gi meg et godt tilbud?? Spiller skaffer jeg gjennom kontakter på jobb.. tipper det blir ***DEH-P880PRS Noen gode/dårlige erfaringer med den?? Mange takk.. håper på gode tilbud og råd her :) Golfnos Dette ser veldig bra ut, men vil bare komme med noen betrakninger. Jeg ville vurdert aktiv drift av frontsettet med en 4-kanaler. LW4.580 er et godt og billigere alternativ. Eller om du ikke skal handle med en gang og kan legge litt mer penger i det: REF480.4 Når det gjelder subelementene det står i mellom så står det veldig på kassestørrelser. 2stk. T4-12 trenger nærmere 100 liter for å spille pent, mens 2stk. RFW-12 greier seg med 60 liter. Ellers ser det veldig bra ut, tipper du får noen tilbud på pm av en forhandler. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 høres flott ut!! kjøre aktivt ja.. er jo et alternativ det :) bare få noen til å stille litt. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 PM er sendt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaare braaten Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 PM er sendt :) OT: Hyggelig og ryddig side:) I like it :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 OT: Hyggelig og ryddig side:) I like it :) :offtopic Hvis det var hjemmesiden du sikter til så takker jeg for det :) Hyggelig med tilbakemeldinger. Ganske fersk side enda da. Bare vært oppe i 5 uker enda. Sikkert rom for forbedringer enda da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg