Gå til innhold

Golf 1 Projekt; gjennomføres av 16 åring.

Ranger emnet

henrik90golf1

Anbefalte innlegg

der var eit bilde av golfen min:)

noen små rustflekker, trenger ikke sveise, bare overflatte, motoren er i go stand. skal sikkert overhale den, gått 194000km.

sparkler hull, for han som eigde bilen før meg hadde laga hull i dørene for noen lusne stygge biltema speil til 89kr, kom gjerne med tips:)

håper på noen råe old school felger:) si frå om du har noen.

dette blir ingen old school golf, for den skal stylest, infinity side skjørt og det blå hekk skjørtet på http://www.czt.no .

bilen blir sort med gule detaljer i interiøret.

har et golf 1 gti baksete for hånd. skal trekke interiøret i sort skye skin.

forslag om fører/passasjer sette?

bake skal jeg bygge annleg, forsterkeren skal felles ned i reservehjul boksen.

bensintanken må renskes, for bilen jukser vist der er kun 10l ijen på tanken.

har et problem med at når bilen står stille laddes batteriet ut. Surt!

skal kjøpe nytt batteri, for batteriet som står på fylte med bilen frå 1983.

men jeg skulle fått bredda den for at d ikke sku se helt jalla ut med hekkskjørtet og fronten og sideskjørta. om 1 år eller noe skal jeg bytte ut motoren til golf 1/2 gti. håper på god respons:)

Volvo 740 tic B230ET 1987

Volvo 142 B20 1971

x-Volkswagen Golf MK1 1983 Solgt

x-Opel Rekord 2.0e 1985 Solgt

x-Bmw E34 520i 1988 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se det er flere 16 åringer som pusler med golf! ;) Mens du er igang med sparkling, råder jeg deg til å sveise igjen og sparkle antenne hullet!

Og hvis du skulle beholde rs-fangeren, lakker nettingen svart (personlig syns jeg ikke einser (eller 2er) kler rs fanger, men det vel en smakssak)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider