einsereier Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 kan jeg bytte sikringsboks i min 79 einser for å sette inn en 83-> boks med lednings nett til gti motor? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Da har du to muligheter: 1) Dersom du er veldig stø i bilel kan du koble om stikkerne fra den delen av det opprinnelige nettet som du ønsker å beholde til de nødvendige stikkerne til den nye boksen. 2) Det enkleste: Bruk hele nettet fra GTI'en. Det eneste jeg kan tenke meg kan by på utfordring blir stikkeren til instrumentet. Dette er jeg ikke sikker på, ettersom jeg aldri har gjort dette før. Mener å huske at Einserfreak ikke behøvde å endre noe da han satte inn gammel dash og instrumenter i sin 1983 GTI. På en såvidt ny bil som 1979 så er stikkerne til dimme-/viskerbryter like som på 1983-modellen. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Det eneste jeg kan tenke meg kan by på utfordring blir stikkeren til instrumentet. Dette er jeg ikke sikker på, Jeg bytta til 83-nett i min 78. Visker og lyshendelen gikk rett på, men vi måtte koble om litt i koblinga opp til selve instrumentet... Bla får man vel en ledning til overs fra kjørecomputeren. Nitewlkr fiksa biffen for meg, men har mn koblingsskjema i haynes og litt kunnskap til å lese disse klarer man biffen. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jeg bytta til 83-nett i min 78. Visker og lyshendelen gikk rett på, men vi måtte koble om litt i koblinga opp til selve instrumentet... Bla får man vel en ledning til overs fra kjørecomputeren. Nitewlkr fiksa biffen for meg, men har mn koblingsskjema i haynes og litt kunnskap til å lese disse klarer man biffen. høres bra ut. du har vel ikke et ledningsnett liggende å slenge sånn tilfeldigvis? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 høres bra ut. du har vel ikke et ledningsnett liggende å slenge sånn tilfeldigvis? Det eneste jeg har er fra en golf2, noe som gir deg litt ekstra ledninger oppunder dashen. Men, jeg er redd jeg skal bruke det selv på prosjekt rustfri. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg