KeW|ar Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Trenger å få skrudd ut og inn mellom akslingen på S6'n min snarest.. ut en dag og inn igjen helst dagen etter.. oslo området. Skal bytte opphenget på den og jeg har ikke tid eller sted å stå til å gjøre dette selv. Haster. Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Når er det snakk om ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet Juli 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 helst denne uken, senest tidlig i neste uke.. skal ha med bilen på gatebil Treffet neste helg... Akslingen skal leveres inn På furuseth til fiksing... de kan at den alle dager, men jo fortere jo bedre for min del. Har du tilgang til løftebukk eller noe slikt? selve jobben er ikke så spes vanskelig, men uten bukk så blir det så sinnsykt knotete=( Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 ''kewlar.....150m bak en varseltrekant nær deg'' jobber på møller lørenskog jeg da...hobbykveld i kveld. skulle avtalt litt før så kanskje jeg kunne hjulpet deg. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by Håkon A ''kewlar.....150m bak en varseltrekant nær deg'' jobber på møller lørenskog jeg da...hobbykveld i kveld. skulle avtalt litt før så kanskje jeg kunne hjulpet deg. ;) næsj...??? seriøst? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 ALDRi om jeg skal skru på noen audi!!!! Glemmesak! *Robert, som lurer på om noen her har byttet reg.reim på en før...* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by Robert ALDRi om jeg skal skru på noen audi!!!! Glemmesak! *Robert, som lurer på om noen her har byttet reg.reim på en før...* Jeg har!!!! I Porschen. (Audimotor):dude: Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by Robert ALDRi om jeg skal skru på noen audi!!!! Glemmesak! *Robert, som lurer på om noen her har byttet reg.reim på en før...* Hva motor tenker du på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by Håkon A ''kewlar.....150m bak en varseltrekant nær deg'' jobber på møller lørenskog jeg da...hobbykveld i kveld. skulle avtalt litt før så kanskje jeg kunne hjulpet deg. ;) Hvis du jobber der, vet du om Rune har sagt opp ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg