Krister Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Hvor på frontfangeren er den festet? prøvde å finne skruene, men fant bare de på siden ved hjulbuen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Den er festet med 4 skruer i hjulbuen, 2 paa hver side. I tillegg til dette er det totalt 4stk 13mm bolter som sitter ca. paa midten inn mot radiatoren. 2stk paa hver side her og... De siste er lettest og komme til fra undersiden og med en _liten_ skralle... Om du ikke finner det ut kan jeg ta noen bilder naar jeg kommer hjem fra England (Mandag)... Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2000tic Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Den er festet med 4 skruer i hjulbuen, 2 paa hver side.I tillegg til dette er det totalt 4stk 13mm bolter som sitter ca. paa midten inn mot radiatoren. 2stk paa hver side her og... De siste er lettest og komme til fra undersiden og med en _liten_ skralle... Om du ikke finner det ut kan jeg ta noen bilder naar jeg kommer hjem fra England (Mandag)... Fanger`n sitter festa med 13 mm muttere, rett under frontlyktene ca i bjelken som går under lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg