Kenge Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Heisann. Lurer på om strømkabelen har en meget negativ effekt for høytaler kabelen? Blir å gå 2 strøm kabler på den ene siden av bilen samt den ene høytaler kabelen siden jeg ikkje har nok høytaler kabel :( Eller er det slik at jeg kan bli meget plaget med støy ellerno lignende hvis jeg legger det slik ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 tror ikke det er noen problem å legge høyttaer kabelen sammen med strømkabelen. er hovedsaklig signalkabelen du bør ha bort ifra alle andre kabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Ligger 1 høytaler kabel ilamme signal kabelen nå, ugunstig det da? =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Kunne ha trengt en bekreftelse på dette fort siden jeg holder på å montere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 har ingenting å si.. bare legg signal kabler vekk fra strømmen Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg