Gå til innhold

åssen forsterker til 2stk Pioneer W3004SPL

Ranger emnet

CapRI^^

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjoepte inn 2 stk PRS D5000SPL forsterkere til en kamerat av meg.

Han kjoerer da 1 amp paa hver sub...

Det kan ABSOLUTT anbefales! Det blaaser og spiller helt fantastiskt!

Ikke bare hoeyt og alt det der, men klart som glass!

Eneste nedturen er at Veil. paa disse ampene er 9998kr /stk.

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000.2 vil du vel få litt funky motstand? dvs du kan få hver kanal på 2 ohm og da er det litt "lite" effekt vel i forhold til hva man kan guffe på de, og kobler du elementene sammen får du 1 ohm, og må bridge ampen.

hvis ampen er stabil i 0.5 per kanal bør det bli ganske rått, men er den ikke stabil på lavere enn 1 slik det står i spec blir det vel litt helt bra, da er det bedre å finne en amp med 1 kanal som tåler 1 ohm og er kraftig, f.eks. XX-hercules, pca/phd?3000d osv.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orion 1200 blir også litt "lite igjen"

utifra det jeg så på pioneer.no er dette 2 spoler på 4 ohm i hvert element

med 2 slike elementer kan han koble følgende som gir hensikt

enkelt forsterker på hver, man kobler da til 2 ohm, hver amp bør gi ca 1kw @ 2 ohm da

1 stor, da kan du koble til 1 ohm. ampen bør da gi ca 2kw @ 1 ohm

hadde det vært meg hadde jeg funnet 1stor og koblet 1 ohm.

orion 2500D (gamle modellen) eller 5000 (den nye) hadde vært fin f.eks.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000.2 vil du vel få litt funky motstand? dvs du kan få hver kanal på 2 ohm og da er det litt "lite" effekt vel i forhold til hva man kan guffe på de, og kobler du elementene sammen får du 1 ohm, og må bridge ampen.

hvis ampen er stabil i 0.5 per kanal bør det bli ganske rått, men er den ikke stabil på lavere enn 1 slik det står i spec blir det vel litt helt bra, da er det bedre å finne en amp med 1 kanal som tåler 1 ohm og er kraftig, f.eks. XX-hercules, pca/phd?3000d osv.

jeg viste at jeg var blank når det gjelder detta asså.. men når du kom med den så bare "ehhh" :P hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider