VwDude Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 vi er nå et par stykker fra buskerud og vestfold som da prøver og samle fler fra disse 2 fylkene.. noen her? gi lyd fra dere:) legger til denne stakkaren jeg hentet meg idag jeg da.. sliten jo:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Jeg er med! Mine einsere... Prøve å møtes en gang i mellom :) Legger til min msn-adresse: leifegil.solberg@gmail.com Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hei og hopp! jeg holder jo til i drammen...! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBakken Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Er ikke fra Burskerud, men 20 fra grensa så slenger ut bilde av mine to. Siter 1986 Peugeot 205 CT 1982 VW Golf 1 CL Automatic 1980 VW Golf 1 Turbodiesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 notodden går da.. hehe.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Her er det et råskinn fra Asker, er jo ikke lange biten i en bil av slik klasse! Mobilbilde med en slik spesialfunksjon, men har ikke så mange bilder av den.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 tøff den der.. men skal du ut i skauen? terrengbil jo Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet November 18, 2006 Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 Er vel samme som din siden du bor i skauen;-) Er helårsbil for meg, så blir ikke noe lavere før våren igjen! Da kan man senke litt mer:-D Men er rundt 40 mm lavere nå.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2006 hehe.. min er egentlig for lav den.. men er jo slik den skal være.. subber så godt bortover her atte:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205GTi Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 En einser fra Tønsberg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 hyggelig å se det er fler som skjuler seg i vestfold med gammel godbil..:) flere søkes:) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 litt av poenget med denne tråden er forresten å prøve å samle de med einser i distriktet.. da også for muligheten med å møtes en gang iblandt og snakke bil og vise frem glisa kanskje? :P meld din intresse da vel.. lage vår egen lille einserklubb i vestfold og buskerud Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Her er det et råskinn fra Asker Asker her og :thumb Må få til noe treff i nærheten da :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 En einser fra Tønsberg. nice den bilen der ja.. er den så fin som den ser ut til da?hehe Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Asker her og :thumb Må få til noe treff i nærheten da :) en tidligere punktering på taket ser jeg:P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg