VwDude Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 er bare å slenge deg med det vettu.. satser liksom på og få til noe her.. og da kan man jo bare fortsette videre utover med dette.. :) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 om snøen begrenser seg til en halvmeter, så kommer jeg surfende på sommerdekk! det går...saltes vel hardt i drammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 fillern at jeg bor så lang nord a:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 fillern at jeg bor så lang nord a:( Lov å komme på besøk :D Helst i einser... ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 gjøvik er da ikke langt i en gammel klassiker.. hehe Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Tør jeg spørre hvor vi skal møtes? Shell i sande? Hvor er det egentlig? Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 hvor bor du Lassjus? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Bor rett utenfor Asker. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 oki.. ikke så langt til sande igrunn da.. vi fant vel ut at det ble greit sted igrunn.. hehe Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Nei nei.. tåler å kjøre litt da. Men jeg er med i klubben. Vet ikke om jeg kommer noe sted i vinter, men til våren hvertfall. Kan kanskje hjelpe til med hjemmeside hvis noen trenger hjelp. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 har du teken på å lage det så gjerne.. mitt problem nå om dagen er å få tid.. med jobb og oppbygging av biler så er 24 timer egentlig ikke nok i døgnet Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Kan se hva jeg kan mekke. Er ingen mester, men driver nå litt med det på fritiden. Men dette kan vi jo eventuelt diskutere senere. Er litt sent nå. tror jeg skal belle. Snakkes Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 vi finner ut av det vettu.. snakkes siden ja Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hiver meg på jeg, alt som heter juging skryting og einser er gode ord ;) har to einsere, men er litt skabb i grunn på begge to =P har bare bilde av den ene, som er under rest, Bildene er fra i sommer, blitt gjort en del siden da, men har dog ikke noen funksjonibel einser i øyeblikket =P Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpeTTeT Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Ratty Caddy fra Larvik! Siter (x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt) (o) Vw Vento 94mod (o) Vw Caravelle 1,6d 89mod (o) Vw Boble 1200 64mod (x) Vw Boble 1300 66mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg