Cheron Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Artig artig artig!! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 hehe, tøft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ratty Caddy fra Larvik! yeeey.. caddy er tingen.. hehe Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 atte.. det var egentlig idag vi skulle ha rånemøte da folkens.. :P Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Faen dude... Vi har for mye å gjøre med disse bilene våres om dagen... Og kanskje for mange biler?? Hmm :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hmm..det hadde f#¤% meg jeg alt glemt! jeg skylder på eksamen...:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205GTi Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 nice den bilen der ja.. er den så fin som den ser ut til da?hehe Nei, den er desverre ikke det. Litt rust rundt om, stygg førerdør, og litt andre småfeil. Men litt vil det vel alltid være med en '84-modell. Hvis noen har en hel og pen førerdør, så skrik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 opp igjen med denne da.. var det ikek en her som kunne prøve å lage ei hjemmeside til oss mon tro? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Jeg skulle kunne prøve hvertfall. Men klarer ikke tenke på annet enn bilen min som snart skal lide avskilting tolker jeg verkstedet rett. :( Skal se om jeg skal få klart det i stand.. Kan jeg bruke bilder av bilene til folk i forumet i design til siden? Tenkte kanskje bruke din laars.. Du bor jo i Asker også ;) Gjør du ikke? Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 hvorfor skal den lide avskiltning? Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg