Gå til innhold

viper vs f16 fra top gear

Ranger emnet

rayol

Anbefalte innlegg

Sinnsyk aks på den Viper'n da..

Men det hadde vel ikke så mye med Top Gear å gjøre? :flisespikkeri: :)

Ang. det med 9G og "twice-the-speed-of-sound"

Så er det såvidt mulig når flyet er heeelt strippa for alt av fueltanker og våpen.. og da er ikke flyet mye stridsdyktig.. :doh

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle likt å sett hvordan det gikk etter der filmen slutter. Da tror jeg ikke dodgen hadde mye han skulle sakt, er en kjent sak at fly er treige i starten.

Og flyet kan jo fortsatt fly kjappere en lydens hastighet og dra 4.5 G med dollytanker under vingene og våpen, så det blir en latterlig sammenligning egentlig :P

F16 > Dogde Viper

Jobber du med F16 Eelo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1612686']Jeg skulle likt å sett hvordan det gikk etter der filmen slutter. Da tror jeg ikke dodgen hadde mye han skulle sakt' date=' er en kjent sak at fly er treige i starten.

Og flyet kan jo fortsatt fly kjappere en lydens hastighet og dra 4.5 G med dollytanker under vingene og våpen, så det blir en latterlig sammenligning egentlig :P

F16 > Dogde Viper

Jobber du med F16 Eelo?[/quote']

Gjorde det under førstegangstjenesten (CCA).. det var 9 morsomme måneder.. :)

Hehe.. Joa, sant nok det.. Men det er bare så meningsløs informasjon å briefe om.. :P Ikke er det så hysteriskt raskt heller.. Skal vel ikke lete lenge for å finne et raskere fly..

Og det er ingen fly som er raskere enn et missil.. så toppfart er vel ikke den viktigste egenskapen for et jagerfly uansett..

Men skal sies at jeg var litt rask i avtrekkeren da.. F-16 kan jo fortsatt dra 9G med missiler.. ;)

Men hjelper lite når alle norske fly bruker dollytanker og ganske mange bruker pantera.. :)

Husker det var en amerikansk utvekslingspilot som dro litt over 8g tror jeg det var over lengre tid i fjor.. Det var i allefall drøyt mye med eksterne tanker..

Men 25000lbf med thrust er en del mer enn den stakkars dodgen hadde.. :respect

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program behøver man egentlig for å se filmer fra street garage?

Eller må man laste ned hele før man får sett? Og ikke streaming...

Explorer, Firefix eller Opera burde vel funke.. :)

Mulig du trenger noen spesielle kodeker...

Men tror hele filmen lastes ned før du får sett den.. så prøv å vent litt.. :P

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider