Gå til innhold

Masterkis: Toyota Carina XLI 2.0 -96 MOD - Carina /////ALPINE

Ranger emnet

Masterkis

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bodykitet på den hvite carina'en er laget av "tune masters". Det er til og med i rieger tuning sin katalog, så skal ikke være noe problem å kjøpe det.

Bodykit'et på den blå er orginal toyota styling som ikke lages lengre.

Frontlysene på den grønne er fra morette.

19" felger kommer til å kreve noe jobb å få på bilen, men 18" går fint. 8,5x18 går med litt valsing av hjulbuene.

Flere som har spurt om styling til carina før, så sjekk carina delen på forumet så ligger det mer informasjon om styling der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Noen som vet om det er mye arbeid å bytte instrumenter? Eventuelt eget turtall meter på dashbord?:)

Explain? er så beginner på dette..:shake

Hvis du er interessert i en turteller til å sette på dashbordet så har jeg det. Er en ganske stor en fra Auto Gage. Følger med shiftlight også. Passer for 4,6 eller 8-sylindra motorer. Vet den koster rundt 1500 kr ny på Bilextra så du skar få den får 500 kr! Er en liten skade som posten lagde da jeg kjøpte den av forrige eier! ;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Noen som vet om det er mye arbeid å bytte instrumenter? Eventuelt eget turtall meter på dashbord?:)

Explain? er så beginner på dette..:shake

Hva skal du med en ekstra turteller på den late 2.0 motoren? Hadde selv en 97/98 2.0 GLi, og turtelleren orginalt i den var jo nesten like stor som speedometeret selv. Er vel det samme i din bil?

Ekstra turteller i carina'n gjør seg like bra som ett "type-r" klistremerke på bakluka. Bruk pengene på noe bedre. Eksos, senkesett, solfilm...Hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med en ekstra turteller på den late 2.0 motoren? Hadde selv en 97/98 2.0 GLi, og turtelleren orginalt i den var jo nesten like stor som speedometeret selv. Er vel det samme i din bil?

Ekstra turteller i carina'n gjør seg like bra som ett "type-r" klistremerke på bakluka. Bruk pengene på noe bedre. Eksos, senkesett, solfilm...Hva som helst.

Kanskje du har rett:shake

Aprilia / Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bil jeg vil ha meg.. en som er litt større en det jeg har nå.. hehe

Grillen må i allefall byttes/moddes

Jepp, har sett på stylingen til TUNEMASTER, og skjørtene og front fanger er fantastisk fin! Men bakfangern er direkte STYGG!

Skal se om jeg kan legge ut et bilde av fronten.

_tm_carina_e_01f.jpg

MEN BAKEN:

Vel og merke: Min bil er ikke så kort bak, tror dette er en annen modell.

_tm_carina_e_03f.jpg

Aprilia / Carina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har rett:shake

Bare ett forslag :-)

Når det gjelder stylingen så har http://www.postert.de ganske grei styling (kan kjøpes av http://www.scs.dk bl.a.) Ser litt døll ut på bilder kanskje, men jeg syns det var pent når jeg fikk det på gamle bilen min:

PIC00045.jpg

PIC00025.jpg

Kun postert fronten jeg hadde, påmontert noen cupwings. Resten var orginale toyota deler. Men sider/hekk til postert stylingen er jo ganske diskre og pent det også. Syns selv TUNE MASTERS stylingen blir litt "mye" på carina'n. Men smak og behag :-)

Passformen på den postert fronten var forresten UTROLIG bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider