iamdrunk Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Nok en dag med nye skuffelser.. Kjørte sent i natt for å hente et sett felger som skulle passe, MEN selvfølgelig var det kast i et par av dem også, så nå legger jeg felgene på hylla så lenge. Skulle også hente et konfilter, men det var ikke der da jeg kom.. Så dagen i dag gikk til å bytte litt pærer, eller rettere sagt, jeg skulle bytte to små pærer i kjørecomputeren, noe som viste seg å være vanskeligere enn anntatt, både å skifte og å få tak i. Midtkonsollen sånn halvveis demmontert: Tåpelig patent, skruene sitter på innsiden, tok litt tid å få skrudd ut kan man si, hadde det ikke vært bedre med små muttere? Jaja, gikk til slutt.. Inni dette hullet satt da et lite kretskort med to pærer loddet fast, de har gjort det enkelt.. Kretskort og pærehus, eller hva jeg nå skal kalle det.. Etter å ha prøvd flere steder fant jeg frem til en hobbybutikk for å finne lyspærer, men jeg fikk kun tak i 10v og et par pærer vi var usikkre på hvor mange volt de tok. Ingen av dem funket, så jeg gikk over til 12v røde LED-pærer jeg hadde liggende, men det gikk jo ikke. Så løsningen ble denne: En Biltema-LED-Petter-Smart-Løsning, heh, jeg skulle ha lys i computeren, og det fikk jeg, må vel kanskje utbedres litt, ELLER få tak i riktige pærer. Jeg har som sagt to sett med felger som kan raseres for en billig penge, eller i bytte mot deler jeg kunne trenge, som f.eks to stk. dørlister på venstre side, spreder venstre side, eller mekanismen til takluka(ikke sveiva) Og en annen ting, hvordan er det å montere sent.lås på bakluka? Kan jeg bruke en vanlig sent.lås motor fra DEFA? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Joda,var så heldig å få litt plass på jobben i dag, temmelig etterlengtet, så nå har jeg fått gjort litt da, bla. alarmen funker -nesten- som den skal igjen, bare noe trøbbel med sent.låser osv.. det blir vel fikset i morgen..heh.. Gått over litt små el. og slengt inn et anlegg, eller bassere og en forsterker da.. Tok litt bilder her jeg, bedre enn de jeg hadde av bilen, for de juger en del som dere sikkert ser. Har nok å slipe på her ja.. Bulk i bakskjerm: Fint eksempel på Pro. oppretting: Skikkelig KOS! Vurderer nesten bare å bytte ut skjermen, om jeg kommer over en flott og billig en.. En liten titt inni, ledningskaos osv.. Man ser skade på begge bakdørene samt skjermen og de flotte hjula mine da, kick æs.. Her har tidl. eier montert kon-filter, av ukjent type, felleskjøpet? Legg merke til den herlige ledningen som er brukt til å holde filteret oppe med.. Noen som kanskje har en løsning her? Her har vi da 2x10" og en liten Kicker forsterker.. Må bare få koblet til basserne, så blir det vel flott nok lyd her.. Og tro meg, blir dårlig med techno-trance-jalla-hei-hå her altså.. Og ikke minst en liten, ehm, ja det er vel mer som den største og styggeste skaden på bilen, og nok et proffesjonelt arbeid fra tidl. eier.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 En liten update! Hadde jo håpet på å få Green-filteret mitt snart, dette er jaggu meg bare å kaste, det skal jo egentlig være rødt :S Selvmekket feste til luftfilter og LMM: Passer som bare pokker: Se så flott! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 kult keep going:) Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei.. du nevnte at turtallet dropper seg i det du skal ruse den på tomgang, nesten så den kveles også kommer den. Vet ikke om jeg tar helt feil nå, men har vært borti 2 bmw'er med samme motor. (M20) en 2.0 og en 2.5 som du har, begge de har nesten kvelt seg i det dem ruses fra tomgang, så vet ikke om det er normalt jeg? Begge de motorene hadde åpent filter. har en 24v selv nå, den er det ikke sånn med... Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 som jeg har kommet frem til i en annen tråd, så tipper jeg at det er LMM som mest sannsynlig har tatt kvelden, uheldigvis, dyre greier det der :/ om noen kanskje har en LMM liggende som funker i buskerudstraktene som jeg evt. kan låne og teste med og så evt. kjøpe om det er den som er feilen, så hadde det vært supert.. Mekonomen og huggern i Lier er vel uaktuelt, heh, dyrt for pokker! Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3325ix turbo Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 prøv å ta av lokket oppå lmm og stramm fjæra litt og litt(bruk skrujern på skiva der) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Kan jo hende at LMM må byttes... Hadde samme problem med en annen bil, den fuska og dro ujevnt over hele turtallet når man ga en del gass. Etter vi bytta den dro jevnt og fint igjen. Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 ja, har tenkt litt på det selv, men skal først ta en titt oppi der når jeg får tid.. heh.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Emblemet på panseret var så jævlig slitent og stygt, så jeg slipte den ned og så gjorde jeg en kjapp maskering, bare på gøy, heh.. Tyskertralle: :yodude: Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 åpna toppen igår på min ix (fordi jeg var tom for ideer om hvorfor den går som bæsj) jeg fant 3 knekte Løftere.. tro det eller ei Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 åpna toppen igår på min ix (fordi jeg var tom for ideer om hvorfor den går som bæsj) jeg fant 3 knekte Løftere.. tro det eller ei hmmm, ja man trenger ikke være rakettforsker for å finne noe sånnt ut... Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 åpna toppen igår på min ix (fordi jeg var tom for ideer om hvorfor den går som bæsj) jeg fant 3 knekte Løftere.. tro det eller ei aiaia, nei, jeg satser på at det er LMM..heh.. heller det :P Eller, jeg er veldig sikker nå på at det er den, for bilen oppfører seg som en annen bil jeg hadde med samme problemet, og det var LMM som hadde tatt kvelden der.. Så om noen har en LMM til overs, som funker og til en billig penge, så sier jeg jatakk :) Og så var det noe annet jeg tenkte på å spørre om da jeg kjørte hjem fra jobb i stad, meeeen selvfølgelig har jeg glemt det :S Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 JOH! jeg kom på det! noen ganger når jeg kjører så kommer det et "bååånnnng"-signal på et eller annet, skjer lissom ikke regelmessig heller, hva er dette? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Det er lyden "bååånnnng" du snakker om ja? Står det ingenting på kjørecomputer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg