iamdrunk Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hmm, nei det veit jeg ikke, heh, du det er jo ikke umulig når jeg tenker meg om, men jeg har ikke lys der for øyeblikket :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe.. Bruker jo å komme en sånn bong lyd når det kommer en melding på skjermen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 skal si jeg har fått meg bråkete bil da gitt, hehe, neida, jeg får vel fikse det lyset inni kjørecomputeren igjen da, jeg klarte jo å ødelegge patenten min da jeg skulle fikse lyden til spilleren, men men.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hehe. sucks :/ Hvordan fungerte det egentlig? var det bra så lenge det varte? lyset i displayet altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 joda, det funket da greit da, jeg fikk sett hva det stod der da det var mørkt ute, men jeg tror jeg skal spandere på meg en diode til inni der for å få lys over hele displayet, da blir det bra :) grunnen til at det ikke funker nå er fordi jeg klarte å slite ledningen da jeg satt inn spilleren igjen :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ja, jeg fikk forresten tak i en Recaro stol da :) driver litt med de-montering av handicap-biler på jobb, samt oppretting og lakking av disse, og i går tok jeg ut førersetet av en bil, det er sånn passe slitent, men recaro er recaro :P tok det med meg hjem jeg, meeen jeg skal ikke ha det i bilen, dette setet blir nok i stua:) Tenkte å få sveisa meg ei ramme til stolen slik at jeg kan motere ratt og pedaler, dette blir vel den ultimate-fyllekjørings-maskinen sammen med en 44" TV :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 haha :P Sweet.. Er vel bedre å fyllekjøre forran en 44" plasma enn med bil :x og kanskje morsommere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 høhø, helt klart, jævlig god god stol da! :D bare jeg får sveisa den ramma så, hehe :P Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smiken Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hva er de knappene på siden av stolen til? er det justering? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 ja, det var til justering av selve handicap-enheten stolen var festa til, tror jeg, heh, knappene er slitne, så jeg ser ikke hva det er bilde av på dem.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jau, endelig litt plass i verkstedet i dag, så da fikk jeg jo gjort noen småting som å bytte litt pærer, fylle litt frostvæske, klø meg hardt i hodet noen ganger og det beste av alt; bytte til et skikkelig luft-filter! Og så har jeg som sagt vært plaget av en mystisk lyd fra forstillinga, lurer på om det kanskje kan være dette? :puke: Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 som dere ser på bildet over, så har jeg sett litt på drivmansjettene foran, og den indre mansjetten er jo ferdig. jeg har jo som sagt en mystisk lyd der fremme, og nå begynner jeg å bli redd det kan være drivknuta eller noe.. lyden jeg hører er en litt "flapp-flapp-flapp"-lyd kun på lavt turtall og når den er i gir, eller jeg drar på, men over 2-3000omdreininger, så forsvinner lyden... Har gått over alt av deksel og drit, ingenting som kan finne på å lage en slik lyd.. Så spørsmålet er om noen kanskje veit om det kan være denne, og om hvor mye noe slikt evt. ville koste å reparere selv.. :S Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Ja, det har seg nå slik da, jeg ble jo enig med meg selv om at drivakselen og mansjetten må byttes.. Noe jeg igrunn ikke har ork/tid/plass eller kunnskap til, så nå vurderer jeg å bytte ut bilen igjen da, selv om jeg egentlig ikke har så veeeldig lyst igrunn.. Tror denne hadde vært ekstremt morro å kjøre med når det blir snø(?) Uansett.. Jeg er vel mer eller mindre ute etter en bil jeg slipper å gjøre så alt for mye mekanisk med.. Kun karosseri, som jeg er mer inne i da, heh.. Det var jo planen med denne, og det var det jeg hadde tenkt å bruke penger på osv.. Så om noen kanskje hadde hatt noe spennende å bytte i, så si i fra :) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 den gong gong lyden du har er pga tempraturen. den plinger på 0 grader tror jeg. så kjører du og den vipper mellom -1 og +1 så gonger den der ganske mye:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 http://i14.ebayimg.com/07/i/000/7f/8b/d9a1_1.JPG' alt='d9a1_1.JPG'> Sorry for litt OT.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg