3325ix turbo Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 må ikke miste motet pga av en mansjett. bytt mansjett og ha i nytt fett. så forsvinner lyden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 den gong gong lyden du har er pga tempraturen. den plinger på 0 grader tror jeg. så kjører du og den vipper mellom -1 og +1 så gonger den der ganske mye:P Aha! Ja, det hørtes temmelig fornuftig ut! :) Ang Recaro-stolen, jeg fant ut det der:P Må vel få fikset meg en transformator da, siden stolen står i stua som racingstol til xboxen :D Jeg er blitt en mester i fyllekjøring og fylledrifting! :) Bilde: (han jeg bor med som kjører, derfor mongoview i spillet :P) 325ix turbo: vel, jeg har da ikke mistet motet, grunnen er heller det at jeg ikke har tid eller penger til å få fikset det opp, har for øyeblikket ingen plass å gjøre det på, OG litt manko på deler, og det er jo også drivakselen foran som må tas, ikke bare mansjetten :/ b0rre og jeg har forsåvidt blitt sånn någenlunde enige om et bytte, meeeen vi bor jo så pokkers langt unna hverandre, blir dyrt det.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg