Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

Jeg har ikke vært så veldig aktiv med å ta bilder av biler i det siste, men kan legge ut noen få bare for å holde liv i tråden.

I går på vei hjem fra Lillehammer til Volda, ble det tatt noen bilder av en kamerat sin bmw m5, bildene ble tatt i hui og hast, dvs impuls, dårlig vær, skitten bil og dårlig location, kommer nok bedre bilder av denne bilen etter hvert.

Her er hvertfall de jeg tok:

_MG_3032-1.jpg

_MG_3037-1.jpg

_MG_3044.jpg

_MG_3050.jpg

_MG_3058.jpg

_MG_3066_1.jpg

_MG_3068.jpg

_MG_3075.jpg

_MG_3083.jpg

Og litt diverse:

Min Corrado, tok noen bilder når jeg rullet ut bilen for å rydde i garasjen..ikke noe bra location her altså..hehe

_MG_2967-1.jpg

_MG_2970-1.jpg

Og nok en gang ett par av octavian jeg tok når jeg venta på at dama skulle bli ferdig hos tannlegen :D

_MG_2837_1.jpg

_MG_2873_1.jpg

_MG_2849.jpg

Mulig det kommer noen bedre bilder av en old school audi 90 i løpet av uka..vi får se :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kommer noen bedre bilder av en old school audi 90 i løpet av uka..vi får se :D

Det hørtes spennende ut! Regner med denne 90`n holder til i Ørsta/Volda-området? :P

Pene bilder over her. Råtøff Corrado og lekker M5 :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette Oct1'en du kjøpte av Arne? Fin bil, ikke sååå mange her til lands som gjøres noe med. Faktisk endel triste kundebiler jeg har innom jobben :(

Ja det er gamlebilen til Arne :)

Synes det er en ålreit bil, god og komfortabel.

Den er egentlig ganske kjedelig nå synes jeg, fine felger men de får ikke sin glans når bilen er så høy. Når Corradoen er ferdig så står octavian for tur, ikke store greier, coilovers, ny frontleppe, bakleppe, xenon osv, blir nok litt mer fresh da tipper jeg!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 months later...

Ja her er det lenge siden det har skjedd noe, men i det siste har det faktisk blitt litt bilbilder, så tenkte jeg kunne legge ut noen :)

_MG_8952.jpg

_MG_8975.jpg

_MG_8938.jpg

_MG_8930.jpg

_MG_8943.jpg

_MG_9196.jpg

_MG_9203.jpg

_MG_9068.jpg

_MG_9015.jpg

_MG_8978.jpg

_MG_9013.jpg

_MG_9053-.jpg

_MG_8035-.jpg

_MG_8041-.jpg

_MG_8050-.jpg

_MG_8052-.jpg

_MG_8114-.jpg

_MG_8141-.jpg

_MG_8651.jpg

_MG_8638.jpg

_MG_8588.jpg

_MG_7715-.jpg

_MG_7672-.jpg

Så fort folka her oppe får på sommerfelgene kommer det nok flere bilder :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider