Gå til innhold

acoupe`s bilder - Honda foto-meet + Opel Astra

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Jøss, så hyggelige tilbakemelinge, tusen hjertelig takk :)

Håper sommeren kommer snart, for har fått meg nesten en "manager" oppi her jeg bor som driver roadblock.biz. Og han skal fikse foto oppdrag for meg, hørte rykter om en m5, supra, celica og en del til. Blir også noen nye av s4`n. Så gleder meg nå ja :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 290
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Vanvittig tøffe bilder du tar! Lurer litt på om bilder av Audien er tatt i Rotsethorn-tunellen? De stillestående bildene så ut som om den sto i rundkjøringa i utgangen av tunellen (den lille avstikkeren). Er det en bil som går i området?

Du klarer å få perfekt fokus på bilene uansett ser det ut til, og du finner fete locations! Er også stilig å se bilder fra nærmiljøet ;) Dessuten så lukter det vår ute snart, da vil vi se flere bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig tøffe bilder du tar! Lurer litt på om bilder av Audien er tatt i Rotsethorn-tunellen? De stillestående bildene så ut som om den sto i rundkjøringa i utgangen av tunellen (den lille avstikkeren). Er det en bil som går i området?

Du klarer å få perfekt fokus på bilene uansett ser det ut til, og du finner fete locations! Er også stilig å se bilder fra nærmiljøet ;) Dessuten så lukter det vår ute snart, da vil vi se flere bilder!

Takk for det :)

Ja bildene er tatt i den tunellen. Var ikke meningen av vi skulle ta bilder der, men det lavet ned med snø så da fikk vi ingen andre valg så :)

Bilen går her ja, karen som kjører denne hadde en FEIT audi A8 med luftfjøring osv før.

Folk er vel litt kamerasky med bilene sine når de ikke kjører med sommerhjul, men mange legger om snart tipper jeg så da blir det vel flere bilder etter hvert.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok noen nye bilder av s4`n dag, karen satt på sommerhjul og fjernet øyelokkene så da var det duket for litt flere bilder.

Ble ikke helt fornøyd dessverre da jeg måtte kjappe meg med å knipse siden det drev å mørknet til.

Tar imot alt av positiv og negativ kritikk :)

_MG_9919-.jpg

_MG_9846-.jpg

_MG_9847-.jpg

_MG_9850-.jpg

_MG_9863-.jpg

_MG_9872-.jpg

_MG_9881-.jpg

_MG_9893-.jpg

_MG_9900-.jpg

_MG_9910-.jpg

_MG_9939-.jpg

2002 Audi A6 TQ