Sæther Racing Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Det har jeg vettu. Så det er ingen ting og beskymre seg for? lurte på en ting til, Hvis jeg eventuel kjøper EDS pahse 3,5 av Tigern som jeg driver og diskuterer med han nå, trenger jeg fortsatt orginal hjernen? beklager er litt uvitende på dette, det mest elektriske jeg har gjort på omegan får er og ta ut den gamle chippen (hjernen ) og sette i den andre, Det med at jeg har 6syl. er dette noe prob, elektrisk for meg? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Du må ha LET hjerne ja. EDS 3.5 monteres i den orginal hjernen. Må lodde litt småtteri og bytte 2 chip. 4 eller 6syl har ingen betydning. Du skal ikke bruke no av motorstyringa du har nå. Går en omega-B med LET i valdres Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Du må ha LET hjerne ja. EDS 3.5 monteres i den orginal hjernen. Må lodde litt småtteri og bytte 2 chip.4 eller 6syl har ingen betydning. Du skal ikke bruke no av motorstyringa du har nå. Går en omega-B med LET i valdres Okey bra, har vært veldigt uroligt for dette, Da blir det evetuelt C20let for sommerpengene, men bilen skal eu, godkjennes i sommerferien neste år så etter det er klart begynner motorbytte prosjektet :) begynner og kjøpe inn deler nå. Sinterclutch og alt det andre små dill dalet ;) Hvet du hva et verksted kan ta for og koble sammen det elektriske??så blir det riktigt utført vertfall?mye jobb? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 dette kobler du selv med skjema fra calibra og omega veit du. Kom deg inn i OMC og på forumet der. Er MYE info inne der som er verdt medlemskap på 350.- i året. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Ja skulle vel ha kommet meg inn på omc, for ca, 1 år siden ,,har ikke orket og komme meg inn ditt enda. skjema fra calibra og omega,,nei jeg lar heller noen andre ta den jobben, har null erfaring fra slikt, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 snakket litt med magnus i protrim i går på msn ang dette.. han mente vidar haugene brukte ca en halv arbeidsdag på det elektriske... vurderer detet sterkt nå jeg også Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omegapøn Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Trenger ikke gjøre noe med Fordeleren på disse motorene her, det går akkurat med fordeleren der den sitter.. Men det som er bakdelen er at man må ut med hele toppen viss fordeleren ryker. Også er man nødt til å bruke calibra turbo cluts. For det er forskjell på trykkplata.. Motornett er motornett, så det er greit.. Eneste problemet jeg veit om er at det er to ledninger som er like, så er ikke sikkert man får motorværn lampa til å fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 åssen er dette i omega a stv da? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Ja tråden er vel litt gammel, men jeg har funnet ut så mye at, fordelern krasjer, datasprut er det og satse på. og Jeg sender bort bilen min til JMA for oppkobling av det elektriske. Og monterings jobben av LET motoren, ( hvis jeg ikke klarer og fikse dette selv. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudenia Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Hei, e det noen som vet om man får godkjent c20let i en opel omega B som har hatt en x20xev motor i? e det noen som har evt papira som man må ha me til biltilsynet når man skal få det godkjent om man får det godkjent, som evt kan sende det til mæ? holder på me prosjekt men vil ha det godkjent får biltilsynet er helt tullat i hode angående bytting av motor-effekt! å vet dokker ka som må byttes på biln, bremser osv, motor el-nett e ikke noe problem. må bunnpanna byttes? får konflikt me ramma når æ setter c20let motor me orginal bunnpanne i bilen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkfire Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Ta bunnpanna fra xeve'n, så skal det fungere :) Siter Opel Omega B 2.0 CD 1997 - Kondemnert av kompis :@ - ribbet Opel Omega B 2.0 GL 1996 Opel Omega B 2.0 GL 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg