Gå til innhold

Polardego: Prosjekt TS - Old school Passat

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var første treffet med Passaten etter skaden gjennomført, ingen problemer å spore teknisk, men for å nå det målet jeg har satt meg på Bug Run så er det endel ting som må gjøres.

Her er fra utstillingen i dag:

Bilde_032.jpg

Bilde_033.jpg

Idag stoppa Passaten, men fant feilen fort. En batteriklemme er røket og må byttes, men fikk luska meg opp i garasjen etterkvart...

En av tingene som skal gjøres er å endre enderøret litt fra i dag, ser jo ut som en forvokst krysning mellom struts og giraff nå...

Bilde_064.jpg

John-Arne stakk innom får å bistå med måling av EKSOSRØR JOHN-ARNE, EKSOSRØR...

Bilde_065.jpg

Jeg får min del var mer opptatt av body, ikke som i kropp men som i lakk. Etter lakkeringen så var det hvitt både her og der...

Bilde_066.jpg

Ved første montering greide en eller annen tulling å sette de ytterste lampene opp/ned, så det måtte også fikses... :thanks

Bilde_068.jpg

Det er noen småskavanker som også skal taes før Bug Run, venstre skjerm for eksempel. Her skal antennehullet bort...

Bilde_069.jpg

Sikkert ikke mange som har sett dette, men skjermen som ble montert på i fjor var fra en 74 modell Passat der fangeren går rundt hjørnet. Og der er det også et hull...

Bilde_070.jpg

Siden jeg har noen skjermer liggende så leverer jeg bare en til lakkering denne uka, så er alt fikset.

En annen ting er at mens bilen har vært til oppretting så har noen slått en bulk i passasjerdøra foran, IRRITERENDE og dette må også fikses... Faen az...

Bilde_071.jpg

Videre så greide jeg å kantkjøre ene framfelgen, så i morgen må jeg jaggu få bestilt opp et sett med nye felger foran, så får jeg bruke et av hjulene som er der nå som reservehjul.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har vært og inspisert hvordan livet i lakkboksen er...

Her står det en skitten og ribba Passat ute å furter...

Bilde_072.jpg

Døra mangler også...

Bilde_073.jpg

Men inne henger det nymalte deler...

Bilde_074.jpg

Bilde_075.jpg

Ellers så kom det nye senkesettet (Fra Ford Sierra : eek : ) idag, og skal monteres i løpet av helgen.

De nye bredda stålfelgene er også kommet, tror at dette vil slå an på Bug Run... :nana:

Bilde_076.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hjelp av ManiaCoupe i dag med å bytte fjærer bak og eksosstuss...

Fjærene var en omfattende prosess å få bytta, men her er de på plass...

Bilde_080.jpg

Så var det potta sin tur...

Bilde_081.jpg

Vel, var vel greit å få den bort...

Bilde_082.jpg

Det nye røret sveises fast...

Bilde_084.jpg

Ferdig resultat, hjalp litt å få den litt opp bak, og meierirøret gjorde susen...

Bilde_085.jpg

Bilde_086.jpg

Bilde_087.jpg

Bilde_088.jpg

Takk for hjelpa ManiaCoupe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen gikk som en klokke de totale 1100 km jeg kjørte i helga, bortsett fra at den ble bensintørr på søndagsmorgen så fungerte alt prikkfritt.

Nå er spørsmålet om jeg skal selge den, fikk veldig mange gode tilbakemeldinger på Bug Run i helga...

Et av de aller beste treffene jeg har vært på noensinne.

Og når det topper seg med en tur over rampen, ja da kan det ikke bli bedre... : rock :

IMG_0446.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 1 month later...