V70-Pappa'n Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Kom med toget hjem fra oslo-tur, da jeg fant bilen min med åpne dører, og det meste av verdi var borte. Dørlåsen var brutt opp, blinklys foran var borte, cd-spilleren og over 20 originale cd-plater pluss en del småtteri er borte. Har hatt innbrudd i bilen for et år siden også, da de "bare" tok cd'spilleren. Det mest irriterende ved alt det her er cd-samlingen! Så om noen får tilbud på en halvgammel JVC spiller med en komplett metal-samling, så vet dere hvem som er tidligere eier. .....hvorfor har ikke folk stolthet nok til å la være med sånt dritt?? Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 mine kondolanser... huff, jeg vet følelsen.. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 blinklys foran var borte, hvite blinkers?, tydligvis en annen lokal volvo eier som har gjort dette mot deg!! skulle nesten hatt en merkepenn med usynlig fyll, som ble synlig når man lyste med en uv lampe eller lign, så man kan finne bilen til idioten så man kan tre en pigghakke gjennom div plåt på bilen til tyven dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 herregud, hater folk som gjør seg til kjeltringer for ett par blinklysglass.... Værre me cd-ene dine da.. Er jo ikke sikkert du får tak i alle orginale lenger heller. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 skjipt dette ja.... hadde også innbrudd i fjor sommer. De tok DVD spilleren, cd samlinga og noen mynter som lå liggende. Det mest irriterende var at de ødela låsen min. JÆVL*R!!! Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvorfor tar du toget når du har bil? :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Lurte jeg på også. Tog trikk buss er for folk som enten skal på fylla og da står bilen hjemme eller for folk som ikke har lappen/bil. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 skjipt dette ja....hadde også innbrudd i fjor sommer. De tok DVD spilleren, cd samlinga og noen mynter som lå liggende. Det mest irriterende var at de ødela låsen min. JÆVL*R!!! Dumme tyver også, m.a.o... Er jo ikke akkurat vanskelig å få opp en volvo dør uten å ødelegge låsen... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 tok tog fordi det ble mye billigere.. bensin, pluss parkering i oslo sentrum fra morgen til kveld på en lørdag koster mer enn togbillett. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hva slags metall var det? no in flames? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 skulle nesten hatt en merkepenn med usynlig fyll, som ble synlig når man lyste med en uv lampe eller lign, så man kan finne bilen til idioten så man kan tre en pigghakke gjennom div plåt på bilen til tyven dukenukem Kjøp UV-maling som er gjennomsiktig til du har dit UV-lys, så heller du ett lite lag på innsiden av lykta.. Da er det vel bare å begynne å lete om de skulle bli tattdukenukem Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Kjøp UV-maling som er gjennomsiktig til du har dit UV-lys, så heller du ett lite lag på innsiden av lykta.. Da er det vel bare å begynne å lete om de skulle bli tattdukenukem Tror ikke det er noe vits,denne kjeltringen har alerede fått seg hvite blinklys på volvon. Tviler sterkt på at det er flere her i landet som gidder å gjøre seg til skurk for et par volvo blink lys. Makan. Men kansje en ide å begynne å merke side speila sine... Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Såvidt jeg har fått med meg så tar tjuver knekken på blinklys på grunn av alarmen.. Triks visstnok.. Uten at jeg vet noe mer om det, Hehe.. Men utrolig kjipt det her. Siter Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tror ikke det er noe vits,denne kjeltringen har alerede fått seg hvite blinklys på volvon. Tviler sterkt på at det er flere her i landet som gidder å gjøre seg til skurk for et par volvo blink lys. Makan. Men kansje en ide å begynne å merke side speila sine... Noen lokale rånere her tok å stjal blinklysene til en nyere type c70. dro dem ut og klipte ledningen. Eieren av denne bilen har godt kjennskap til rånemiljøet her og ringte straks noen andre og de fant ut iløpet av et par minutter hvor de lyktene stammet ifra. De ble levert tilbake rimelig kjapt for å si det slik! Nå har det seg slik, at en annen kar i dette rånemiljøet kunne ordne disse blinklysene for mellom 18 og 30 kroner PARRET! noe å gjøre seg til kjeltring for! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooorsaen Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hvorfor tar du toget når du har bil? :) Synes du heller skal kondolere litt jeg=)) KONDOLERER!!! Siter Ønsker meg en ny bil jeg (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg