VolvoMan Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 KONDOLERER!!! Ser ut som man må begynne og monter alarm på gamle 240ier også Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 alarmer hjelper absolutt ingenting med mindre man er så nerme bilen at man hører alarmen selv... var reportasje i BT om dette... en luring (som satt i buret) gikk ut og sa at han og noen kompisser som gjerne stjal noen biler i uken, hadde prøvd for morroskyld å knabbe en bil med alarm... de kjørte rundt i bergen sentrum i 10 min mens alarmen ulte... INGEN snudde på hodet engang... så med mindre man hører den selv, så hjelper det ikke... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet November 24, 2006 Rapporter Share Skrevet November 24, 2006 nastyboy: Mulig jeg skal kjøe 850 snart, hør med han kompisen din om han fikser noen hvite blink bak a;) 100kr kan du si!:P:spin Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 det er rett og slett ikke mulig hva folk gjør for ikke å bruke penger selv.. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 nastyboy: Mulig jeg skal kjøe 850 snart, hør med han kompisen din om han fikser noen hvite blink bak a;) 100kr kan du si!:P:spin :roll: Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Da kan jeg med glede si at bilen er helt som før igjen, men ble litt overassket for et par dager siden i tek.kontroll: Han sa at bilen var helt fin, (han var forresten volvo-fan) og at alt var bra, bortsett fra frontrute-streameren.. Det er visst ikke lov det? Visste ikke jeg.. Han sa den måtte bort så snart jeg hadde tid til det, men skrev ikke ut noe siden jeg "virket som en bra kar" .. Men derimot over til noe helt annet: Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i litt klistremerker med "alarm" eller lignende ? Skulle gjerne dekorert litt så de verste bandittene legger fingrene på noe annet. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=975 Denne er perfekt.. Har en kompis som har noe lignende, og er absolutt fornøyd! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg