74SciroccoTS Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Jeg vurderer å kjøpe meg en BMW IAX Touring. Hva er det jeg bør være skeptisk/oppmerksom på, når det gjelder en slik bil?? Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Et mer utdypende spørsmål er vel ikke å forakte? Først og fremst, hva slags karosseritype er det snakk om? BMW E34 med firehjulsdrift heter ix, mens E60 med firehjulsdrift heter xi/xd. Sistnevnte har det nye systemet, xDrive som blandt annet har slått audi's quattro system og er en av markedets beste 4x4.. Selv rekner jeg med at det er E34 du er ute etter og det første jeg ville ha sjekket er først og fremst det normale, men mange E34 modeller begynner å få litt km.stand og rust, så dette ville jeg ha vært obs på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet November 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Jeg er ikke no BMW mann, så hva de forskjellige variantene heter aner jeg egenlig ikke. Men her er linken til salgs annonsen på bilen: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8818774 Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er en E34 og den riktige modellbetegnelsen er altså ixAT.. Det er en stund siden jeg har eid en E34 og vil derfor ikke gi deg noe spesifikk informasjon, annet enn at du bør ta turen innom BMW Car Club Norway. http://www.bmwccn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Denne drikker nok mye suppe tenker jeg... 4x4 og aut... Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg