GangstaP Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Er det ulovlig å sote baklyktene på min Opel Vectra B? Har lest at det er ulovlig, men spør igjen selv for å være sikker! Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Jepp. Det er ulovlig... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 neeei, er det ulovlig :O oups (A) :P (men jeg har aldri blitt stoppet jeg da, og baklyktene mine er kullsvarte...) Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er ulovlig med ettersoting, men det er lov hvis du kjøper E-merkede sotede baklykter... Dette har blitt tatt opp mang en gang :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bragesj Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 haha, jeg har orginale baklykter, som er selvsotet(bra jobb egentlig) men jeg har aldri blitt stoppet uansett.... Siter Audi 100 92' 2,3e x: Opel omega 93',Audi 100 93' 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Det er ikke lov nei, men skal du gjøre det så er en fordel å ha klar-lakk over så du får gjansen i det å da kan purken bli usikker... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboThorf Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Eller hvis du ikke soter de helt svarte, men at du fortsatt kan se fargen igjenom. Uten at lyset står på, for da ligner de på de litt på de lovlige. Men det er jo ikke bedre med disse klare lyktene som du ikke ser noe annet et lite glimt av klart lys når de setter på blinklysene, eller bremser. Husker jeg ble stoppet for lenge lenge siden med Saab 99 hvor jeg hadde sotet de nesten helt svarte (da fra innersiden). Ble ikke noe trøbbel da, de var vel litt mere irritert på at jeg ikke hadde belte og ikke skrapet så mye is av vinduet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hadde en gammel Golf engang med hjemmesota lykter bak. Kom ikke gjennom EU og måtte kjøpe org sota Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvis du bare tar noen strøk sånn att lyktene bare blir litt mørkere og klarlakk over så burde ikke bli noe problem. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg