Tommy_88 Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Halloisen. Jeg kjøpte meg nylig et brukt komponent-sett, Focal Polyglass 165V2. På diskantene sitter høyttaler-kablene fast, og jeg lurer på hvilken som er + og hvilken som er -? Den ene kablen har en rød stripe på siden, mens den andre er helt blank... Kjekt å vite, så jeg ikke kobler feil, da jeg antageligvis får kabler osv i morra, så jeg kan få begynt med å koble det sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 som regel er det den som er merket som er + Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Den med rød er + Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Takk for svar! Men kan diskanten egentlig ta skade av å bli kobla feil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Takk for svar! Men kan diskanten egentlig ta skade av å bli kobla feil? :) niks Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg