oledeg Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Hei jeg trenger noen bass rør, helst justerbar lengde, bassporten må være 6" er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette. Haster litt :) Mvh: Ole Martin Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hva med å bygge i spon? En tunnel er lett å justere med en sag ;) Og da kan du lage port med større areal enn 6" rør. Og det tror jeg nok kan være en fordel siden du bygger en vegg :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Man tar 1 stk. 6" plastrør kjøpt hos den lokale rørlegger`n. Kapp det i "to" og splitt den ene lengden på langs. Trè den kappede lengden over det andre røret og teip eventuell glipe med gaffatape og vuips så har du en midlertidig justerbar port. Det er jo en testløsning som fungerer utmerket men ikke i det lange løp. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg