Gå til innhold

Flytting av resirk?

Ranger emnet

grandre

Anbefalte innlegg

Noen som veit om det er mulig å skjøte slanger til resirken så man kommer til den ovenfra? Driver å tester litt forskjellige fjører og div så hadde vært najs å sleppe og ligge under der så alt for mye :)

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=453_454&products_id=3353 er det denne ventilen du har eller ?

blr det noen høyere lyd av denne enn den orginalet selv med vanlige filteret ?

Jeg har den fra forge.. Blir litt mere pop-off liksom, blei hvertfall på min. Litt slapp lyd, men har kanskje noe med at den ikke er chippa hehe :)

- 92 Audi S4 2.2 Turbo

x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt

x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt

x 91 Lada samara 1.3 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster den fra turbopower og hva følger med den?

Jeg har vel ikke feil på min dumpventil når den ikke lager noe som egentlig høres ut som en dump, er mer hakkete lyd på en måte. Eller er det bare en annen type? Tror det er org dump/resirk..

Du får med resirkventiel bare, men ta en tlf til han så kan han fikse en godpris på slange bitene du trenger også :) Si du skal flytte opp resirken og trenger en pris på de nødvendige delene ( i mitt tilfelle var det 90grader stålrør, liten rett stålrør, ca en bit på 40-60cm slange som går opp til resirk, liten slange bit på ca 10cm fra resirk, tynn blå slange fra toppen av resirk, der må du måle hvor mye du trenger og slangeklemmer, diameter er slik at de passer på resirken, dette fikser turbopower. Det skulle være det meste) Løp og kjøp

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider