grandre Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Noen som veit om det er mulig å skjøte slanger til resirken så man kommer til den ovenfra? Driver å tester litt forskjellige fjører og div så hadde vært najs å sleppe og ligge under der så alt for mye :) Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det går helt fint det, jeg gjorde det på min. Sett et lite stål rør som skjøt og slange klemmer. Legger ut et bilde så ser du hvor jeg satte min. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ok takk :) Var nesten sikker på at jeg hadde sett det før, så var nok bilen din jeg hadde sett det på hehe.. Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Yeah, X-bilen min :) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 har du noen link til den ventilen der eller :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=453_454&products_id=3353 er det denne ventilen du har eller ? blr det noen høyere lyd av denne enn den orginalet selv med vanlige filteret ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 har du noen link til den ventilen der eller :) Han hadde vel den fra? http://www.turbopower.no Skyt meg om jeg tar feil Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=453_454&products_id=3353 er det denne ventilen du har eller ? blr det noen høyere lyd av denne enn den orginalet selv med vanlige filteret ? Jeg har den fra forge.. Blir litt mere pop-off liksom, blei hvertfall på min. Litt slapp lyd, men har kanskje noe med at den ikke er chippa hehe :) Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har forge ventil jeg og. funger akkurat passe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Den er fra Turbopower ja. Bra lyd synes jeg, men må ha åpent konfilter også :) Resirken heter Viper. Jeg anbefaler den. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har forge ventil jeg og. funger akkurat passe:) sjæl.. er fin den.. ;) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hva koster den fra turbopower og hva følger med den? Jeg har vel ikke feil på min dumpventil når den ikke lager noe som egentlig høres ut som en dump, er mer hakkete lyd på en måte. Eller er det bare en annen type? Tror det er org dump/resirk.. Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 sjæl.. er fin den.. ;) Ser ut som chipen min er KAPUTT:( men, er i snakk med bb-racing allerede:) hehe.. Satser på ny.. men, skal satse på litt mere enn chip muligens.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Hva koster den fra turbopower og hva følger med den? Jeg har vel ikke feil på min dumpventil når den ikke lager noe som egentlig høres ut som en dump, er mer hakkete lyd på en måte. Eller er det bare en annen type? Tror det er org dump/resirk.. Du får med resirkventiel bare, men ta en tlf til han så kan han fikse en godpris på slange bitene du trenger også :) Si du skal flytte opp resirken og trenger en pris på de nødvendige delene ( i mitt tilfelle var det 90grader stålrør, liten rett stålrør, ca en bit på 40-60cm slange som går opp til resirk, liten slange bit på ca 10cm fra resirk, tynn blå slange fra toppen av resirk, der må du måle hvor mye du trenger og slangeklemmer, diameter er slik at de passer på resirken, dette fikser turbopower. Det skulle være det meste) Løp og kjøp Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hva koster ventilen løst da ? (Viper ventilen ) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg