Gå til innhold

Mr.Gti: Vw Golf 16v - Langtidsprosjektet

Ranger emnet

Mr.Gti

Anbefalte innlegg

Har du vært heldig og fått tak i digitale instrumenter?? vært på jakt etter det i over 1 år nå, er helt umulig å få tak i norge. Er ikke så mange GTi Special som har gått med det her i landet. Så må nok søke etter i tyskland. :(

Hehe ja, har fått tak i en hel bil som dette sitter i, har prøvd å få tak i det lenge sjøl, men var så heldig at jeg hadde EU-kontroll på en bil med dette i, og den var såpass dårlig stand at den skulle selges som delebil:)

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hey! fet golf du har skaffa deg! tornadorød er den beste fargen!!!:D stå på dette blir bra!!:thumb

Takk takk:) Ja fint med tornadorød, og bilen skal lakkes opp igjen med samme fargen:)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Mye har skjedd siden sist nå, har ikke fått tatt bilder av det jeg har gjort før, men nå har jeg ordna kamera:)

Ble en lang dag på verkstedet i dag gitt, først jobb, så skruing på golfen:)

Har ikke fått gjort så mye på karosseriet enda, men begynner da å få litt oversikt over hva som må gjøres..

Sveisa hull til visker og spyler

Picture068.jpg

Sveist igjen hull til golf emlemet og sparkla

Picture069.jpg

Gjort rent rundt tankpåfylling, bestilt ny bit der som skal sveises inn

Picture079.jpg

Bare legger inn resten av bildene jeg hadde på kameraet, dere ser hva det er så gidd ikke skrive noe

Picture081.jpgPicture078.jpgPicture077.jpgPicture076.jpgPicture075.jpgPicture074.jpgPicture073.jpgPicture072.jpgPicture071.jpgPicture070.jpgPicture067.jpg

Beklager at noen av bildene er litt flekkete, var støv på linsa etter all pussinga:)

Hehe måtte ta med et bilde av grom hjula å:P

Picture080.jpg

Vaska også bruksbilen i dag, mørkredd? jeg? hehe:P

Picture084.jpg

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en oppdatering ;) Blir jo knallbra! Lakkere den rød igjen eller?

Hehe takk for det:) Ja blir lakken den tornadorød, skal lakke inni dørkarmer også for å få det helt strøkent..

Bestilt noe karosseri deler i dag forresten, 2 stk nye skjermer, nedre frontplate og rep.bit til tankpåfylling.. håper på å få det i løpet av uka..:)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg endelig hjemmat etter en lang dag!

Men fått gjort en del i dag da, har sparklet og pusset ferdig bakluka, sparkla og pussa høyre bakskjerm og rundt tankpåfylling, og pusset litt på dører og panser..

Kom også litt deler i dag å gitt, dukka opp en ny framskjerm, ny frontplate, del rundt tankpåfylling og jaggu kom det ikke ei rust/bulkfri 90 dør også:) (Takk til brodern som var på høggern å pruta:P

Ble dårlig med bilder i dag, glemte kameraet hjemme, men i morra skal jeg få tatt noen..

Er vel egentlig så den begynner å nærme seg lakkeringsklar, men når det kommer til å skje er vanskelig å si..:)

Stay tuned:)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt noen bilder av arbeidet som er gjort i går og i dag

Bakpart ferdig pussa

Picture049.jpg

Dør ferdig

Picture051.jpg

Picture055.jpg

Bakluke klar

Picture054.jpg

Fjerna viskerhull

Picture059.jpg

Fjerna golf emblem

Picture058.jpg

Sparkla ruteramme

Picture053.jpg

Ferdig pussa

Picture063.jpg

Ny skjerm

Picture056.jpg

Ferdig rundt tanklokket

Picture064.jpg

Denne sia er det ikke så mye jobb på.. et par bulker bare

Picture065.jpg

Rest av bilder på cam....

Picture062.jpg

Picture061.jpg

Picture052.jpg

Picture051.jpg

Sånn blir den seende ut heeeeelt til neste år :P

Picture050.jpg

Ønsker alle golfere et godt nyttår:)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempebra det her:-)

Feit med 9x16.

Hvordan var passformen på de nye skjermene? Merke?

Har den på førersiden hull for antenne?

Takk takk:)

Passformen var helt grei egentlig, blir litt justeringsjobb der, men det får gå:)

Merket er klokkerholm. Og det er hull til antenne, men det skal sveises igjen:)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Lenge siden nå, og lite har skjedd, mistet totalt arbeidslysta helt i 2007:P

Men får håpe den kommer tilbake snart..

Driv å vurderer just. senkesett, men noen som har noen anbefalinger? billigst mulig, siden lommeboka er flat om dagen:P

Forresten så er delebilen jeg skulle ha solgt, mistenker at remster har kjøpt den før meg, men men sånt som skjer det:)

Blir vel snart no lakkering håper jeg, har store planer om å montere den i sammen att i påsken:)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden nå, og lite har skjedd, mistet totalt arbeidslysta helt i 2007:P

Men får håpe den kommer tilbake snart..

Driv å vurderer just. senkesett, men noen som har noen anbefalinger? billigst mulig, siden lommeboka er flat om dagen:P

Forresten så er delebilen jeg skulle ha solgt, mistenker at remster har kjøpt den før meg, men men sånt som skjer det:)

Blir vel snart no lakkering håper jeg, har store planer om å montere den i sammen att i påsken:)

Var det den 4 dørsen du tenkte på så har han det ja....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok kjøpt den ja ;) ribba ut instrumentene og solgt videre til mr nitewlkr ;)

Hvor holder du til på Hamar? evt hvem er du? hehe. er jo mulig man kjenner hverandre utenom forumet her og. Uansett vært hyggelig og hilst på + sett på prosjektet.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok kjøpt den ja ;) ribba ut instrumentene og solgt videre til mr nitewlkr ;)

Hvor holder du til på Hamar? evt hvem er du? hehe. er jo mulig man kjenner hverandre utenom forumet her og. Uansett vært hyggelig og hilst på + sett på prosjektet.

Hehe akkurat ja.. Ole anders var så treg, så jeg fikk aldri kjøpt den, bøy han jo et skambud første gangen og da, så skjønner at han ikke solgte til meg..hehe:P

Bor i Ottestad jeg, har hvertfall sett deg et par ganger, jeg var en del med Marius Resvold før, husker han ringte deg engang vi var i Oslo og hentet deler til den grønne gti-en han hadde..

Hehe bare å komme å titte det vettu, bilen står på Autostrada i Ottestad:)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider