shutinc Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Heisann! Holder på å montere diskanter i mx'n, men det er dessverre lite med plasser de kan festes. Tenkte derfor å lage et deksel under spilleren å plassere diskantene der og vinkle de mot fører/passasjer. Er dette en god løsning eller ødelegger det lydbildet helt? Siter - Mazda MX-5 '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Dobbelpost! :shake Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Vil ikke det innebære at du, som sjåfør, får highrange fra høyre, og midrange fra venstre? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 neineinei....det må du ikke gjøre!!! da hører du jo hovedsaklig begge kanalene fra et øre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Tror jeg har sett et sted at de putter diskantene inne i luftekanalene i hver ende av dashbordet. Se pilen. Eller rett og slett gjøre sånn som han på bildet har gjort med diskanten: Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shutinc Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Dobbelpost! :shake hæ? Fant ikke svar på det jeg lurte på ved å søke, så skrev dette innlegget, som også er mitt første her i dette forumet. Tror jeg har sett et sted at de putter diskantene inne i luftekanalene i hver ende av dashbordet. Se pilen. Eller rett og slett gjøre sånn som han på bildet har gjort med diskanten: Har tenkt litt på det også, men visste ikke om jeg ville ofre luftekanalene i sidene. Mulig jeg heller bygger om a-stolpene. Takk for svar i alle fall Siter - Mazda MX-5 '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvilke diskanter skal monteres? Kansje du får plass i A-stolper eller noe.... Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_Z3 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har tenkt litt på det også, men visste ikke om jeg ville ofre luftekanalene i sidene. Mulig jeg heller bygger om a-stolpene. Takk for svar i alle fall Hva med der han på bildet har festet diskanten da? Siter Pioneer 8600, Focal 165v2, Soundstream vgw 10, Alpine V12 og SoundMagus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shutinc Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hei igjen! Kom fram til at jeg skulle skjære hull i dørpanelene og plassere de der og vinkle de mot passasjer/fører. Ble ferdig med ene døren nå nettopp. Kommer med bilde av plasseringen etter jeg blir ferdig med andre døra også. Takk for svar folkens! :) Siter - Mazda MX-5 '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Vil tro lydbildet ditt kommer litt langt bak, men det er vel for sent nå... Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shutinc Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Vil tro lydbildet ditt kommer litt langt bak, men det er vel for sent nå... Har de montert helt framme. så langt fram som mulig. Nesten rett ved a-stolpene. Ble ferdig med begge dørpanelene, så bilde kommer i løpet av kvelden :) Siter - Mazda MX-5 '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shutinc Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Etter å ha kappet og kjært til, og plassert diskantmodulen inn i hullet, ble det seende slik ut (likt på begge sider): Beklager kvaliteten på bildet, men mobilkameraet meldte smålig pass i mørket :P Siter - Mazda MX-5 '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg