mathilazzi Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jaggu. Må vente til jeg får stipend/lån i starten av januar da. Men jeg skal ha det hehe. Belive me. Skal det når penga er på plass. Siter Nissan Sunny 1.6 SR 1994 - Ny bilen Nissan Primera 2.0 SLX 1990 - Gadd ikke mere (SOLGT) Honda Civic 1.5 GL 1990 - Destruerte ventiler, kamaksel og register + +. (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jaggu. Må vente til jeg får stipend/lån i starten av januar da. Men jeg skal ha det hehe. Belive me. Skal det når penga er på plass. den er grei. ta kontakt du, så fremt det ikke er solgt allerede da....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathilazzi Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 den er grei. ta kontakt du, så fremt det ikke er solgt allerede da....... Sant sant hehe Siter Nissan Sunny 1.6 SR 1994 - Ny bilen Nissan Primera 2.0 SLX 1990 - Gadd ikke mere (SOLGT) Honda Civic 1.5 GL 1990 - Destruerte ventiler, kamaksel og register + +. (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg