Gå til innhold

boole golf 2 1991, prosjekt hartman motorsport.

Ranger emnet


boole

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

håper det... nå venter jeg på at torbo_works skal dyppe blokka mi... før det så er det ikke så mye som kan gjøres.... kjøpte litt flere pakninger i dag...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg ikke men kan sjekke de ut.... nå er jeg ikke sikker på om jeg har noe høy komp stempler lenger... har en dårlig følese at det er en vanlig fti 8v... men skal forhøre meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynnte og demonter ivendig i bilen i dag( bilder kommer).har hatt et problem ,lenge med at det er vann på gulvet på pasasjer siden'

her ligger vannet..

DSC00069.jpg

 

det kommer hel tiden når jeg kjører på regn. . begynte jeg og ta bort gulv teppe det var en dam med vann under teppet og i støy mattene. hvor kommer det fra ?

 

her noen forlag hva dette kan være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk i forumet...

 

Her er en av trådene med mange gode forslag til hva det kan være..

http://bilforumet.net/showthread.php?t=143881&highlight=Golf+vann

 

 

Flott bil:D Liker fargen..

 

 

leste på linken... kan nok være døra som ikke er tett. men vi får se på det...

 

 

nå har blokka blit syre dyppa... skal hante den i kveld... bilder kommwe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikke henta bloka i går bel prone det :D (delig og jobbe med noe som er rent...)

 

Før Syredyping...

DSC00044-1.jpg

 

DSC00045-1.jpg

 

DSC00046-1.jpg

 

her ser du en søt litte nvw golf 1.8 blokk og en vlovo b18 blokk.. litt forskjell.

DSC00047-1.jpg

 

Ferdig dyppa..:D

DSC00055.jpg

 

DSC00056.jpg

 

DSC00057.jpg

 

DSC00058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår