Gå til innhold

boole golf 2 1991, prosjekt hartman motorsport.

Ranger emnet


boole

Anbefalte innlegg

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja da fikke jeg gjort litt mere i går... begynte med intriøret... og det gikk fint fant mere vann. en forventet. prøver og finne løsningen men ikke lett.

 

sånn så det ut etter en liten halv time...

DSC00383.jpg

 

 

da dahsen endelig var ut var det bare og begyne og bytte varme register.. jeg runda de skruen som register siter med i torpedoveggen.(noe Tips)

 

da var Registere uter:D

DSC00388.jpg

 

Det nye varme Registere. :D på vei inn

DSC00387.jpg

 

etter at gulv teppe og isolasjonen så jeg at det var et hul i gulvet... der så jeg en mutter (tenkte ) det er til traversen. og den er jo sveset orginalt men falt aven gang den skule skrus på...

DSC00391-1.jpg

så planen er og grise svesise muteren nå og legge på en plate og legge på noe digg guffe..

kommer nok mere bilder i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja Bøle, er det er du har gjemt toergolfen din?

 

Blir spennende å se hvordan motoren din oppfører seg på bane til sommeren ;)

 

Men du.. hiv nå ut det stereogreiene dine da.. du veit jo at vektreduksjon er den billigste trimming du kan oppdrive ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjemmer den litt her og der vet du:d, jeg gleder meg til det starter.:D og åssen den vil gå..;D

tror ikke sterion går ut... skal kjøpe meg nye sterker nå gisle har kjøpt de gammle... men de 20 kg ekstr blir nok der. da kan jeg bare gå ned 20 kg. så er problemt løst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk gjort noe i dag også...

begynnte med og fikle litt inni bilen men må vent, til isolajonen har tørket. tar nok en litten stund til jeg begynner der igjen.

men begynte og hone blokka :D

 

DSC00395.jpg

 

og når den er ferdig. :D

 

DSC00397.jpg

 

så fikk jeg også lakket første strøk på blokka blir vel 4-5 strøk tror jeg..

DSC00396.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i dag så skule vi inn på BS teknik for og dyppe bilen til Turbo_works og da fant jeg ut at jeg skule ta med noen deler til golfen... det som ble dyppet i dag.. sving hjul, div. reim hjul. noen forskjelig braketer og fester og noe mere... gleder megtil i morra nå de skal opp...

 

DSC00402-1.jpg

 

DSC00403-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår