Gå til innhold

boole golf 2 1991, prosjekt hartman motorsport.

Ranger emnet


boole

Anbefalte innlegg

blir bra bøle, når tenkte du å montere sammen inni bilen igjen a?

skal ikke ha halv bur baki a?;)

 

er vel bare penger som hinder meg.... skal bare få kjøpt db killer og få på det..... mamma må også få syd gulv teppe:D tror ikke jeg skal ha noe halv bur....så fort går ikke bilen min...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

ja da er det en stund siden det har skjed noen... fått gjort litt i det siste...

forgje uke så var det og støvsuge og legge legge asfalt matter på nytt. og isolere. håper det hjelper....

DSC00015.jpg

så var det og rense gulv teppe. der vare det mye dritt i det teppe... og få få de inn i bilen. så har jeg bytta varme regiseter og dasen er motert nå....

 

DSC00018-1.jpg

på god vei

 

DSC00568.jpg

 

DSC00569.jpg

 

glemte og ta bilde når det var ferdig.... alt funket etter monteringen...

 

neste bilr og fikse bremsen og eu gokjenne før man bytter motor....

kedlig og se god bilen stå sånn..

 

DSC00576.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil du har..virker som du kan dette...bare og stå på..blir bra når nye motoren er i...sparker bra ifra då=).. Lykke til..

 

takk for det....det kommer seg etter vært... håper at det vil gå ganske bra når det starter... vis det starter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det....det kommer seg etter vært... håper at det vil gå ganske bra når det starter... vis det starter :D[/quote

Stilig prosjekt :P Liker disse bilene jeg. Må nok handle meg e :D hehe..

Stå på!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det....det kommer seg etter vært... håper at det vil gå ganske bra når det starter... vis det starter :D[/quote

Stilig prosjekt :P Liker disse bilene jeg. Må nok handle meg e :D hehe..

Stå på!!! :D

 

 

Kjøpe en golf ???? er du gal, må jo ha 4x4 eller bakhjulstrekk, forhjulstrekk er jo dødskjipt, må jo ha sladdevogn

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kjøpe en golf ???? er du gal, må jo ha 4x4 eller bakhjulstrekk, forhjulstrekk er jo dødskjipt, må jo ha sladdevogn

 

Bakhjulstrekk mister jeg bare lappen av :P hehe...Broderen har hatt golf 2, syns den var temelig grei å kjøre, å lett å skru i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

wørd;)

bygg deg en rwd golf, hehe

 

 

det er for de som har klikka litt :D

 

 

Kjøpe en golf ???? er du gal, må jo ha 4x4 eller bakhjulstrekk, forhjulstrekk er jo dødskjipt, må jo ha sladdevogn

 

alle er ikke like lars;D.... og golf er en fin bil...

 

 

Bakhjulstrekk mister jeg bare lappen av :P hehe...Broderen har hatt golf 2, syns den var temelig grei å kjøre, å lett å skru i ;)

 

hehe det er sant det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår