infested Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 noen her som har kjøp eller vet om noen som har en pg xenon 1.200.. som har skaffet den fra nå og 3 måneder siden?... jeg så den sist for 3 måneder siden å den ble tatt av mitt bagasjerom.. jeg hadde ikke låst det fpr bilen står så sentralt til forran huset att jeg trudde det ikke var noen som turte å stjele den.. JEG HAR KJENNEMERKER på den! Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 nojeg hadde ikke låst det fpr bilen står så sentralt til forran huset att jeg trudde det ikke var noen som turte å stjele den.. JEG HAR KJENNEMERKER på den! :lol: Seriøst? Låser du ikke bilen fordi du bor "sentralt"? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 har du bilde av den? eventuelt hva er kjennemerkene? så vi lettere kan kjenne den igjen om vi skulle komme over den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 jeg låser bilen min selv om jeg bor uti skauen.. skal ikke stole blindt på folk nå til dags Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 bilen står på stylter... og det enste som var oppe var bagasjelokket fordi jeg glemte å låse den en gang.... ligger jo deler overalt rundt den.. så trudde ikke att noen trudde det var noe fristendes... det er riper oppå den som jeg kjenner igjen.. også er det ene gummisaken i ett hjørnet litt skada pga jeg skulle lage hull til noen ledninger.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 håper du finner den igjen, noe dritt når folk stjeler! lykke til! Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det er forsterkeren du mangler? Hva er det du har ringet rundt på det ene bildet, er det bare noe crap? Hvor i landet er Bjørkelangen? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 relativt nært svenskegrensa, øst for Lillestrøm om jeg ikke tar helt feil Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 relativt nært svenskegrensa, øst for Lillestrøm om jeg ikke tar helt feil stemmer.. ca 35 min fra lillestrøm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 stemmer det jah.. ca 30min unna lillestrøm hvis du følger fartsgrensa... Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg