Gå til innhold

Starter ikke.. e30

Ranger emnet

eschie

Anbefalte innlegg

har du gjort noe med bilen før den ikke ville starte?

har du sjekket om minus polen på batteriet sitter ordentlig fast?

har ikke gjort noenting.. har nettopp byttet batteri, og nye klemmer, for de var litt dårlig...

bilen er egentlig ment som et prosjekt, men tenkte jeg skulle få den igang først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, må den skaffes ny, eller kan det være andre muligheter..?? som å resette den eller lignende..

Jeg bare tok med hjernen til verksted som driver med chiper og slik, dem fikset det på 2 min gratis...

Men kan jo sikkert være noe annet også, er ikke godt å si... Prøv å dunke/slå litt på hjernen når du drar bilen på starteren...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gjort noenting.. har nettopp byttet batteri, og nye klemmer, for de var litt dårlig...

bilen er egentlig ment som et prosjekt, men tenkte jeg skulle få den igang først...

okei, på en bil jeg hadde en gang, så ville den ikke starte, å da viste det seg at den ene jordingskabelen som var litt løs..

jeg ville kanskje prøvd å skrudd fast alt ordentlig en gang til på minuspolen. Men jeg veit ikke om det er det som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tok med hjernen til verksted som driver med chiper og slik, dem fikset det på 2 min gratis...

Men kan jo sikkert være noe annet også, er ikke godt å si... Prøv å dunke/slå litt på hjernen når du drar bilen på starteren...

da får jeg prøve det i første omgang... å håper det funker.. ånår du sier det, så kan det godt stemme, for jeg kan ikke finne noe annet..

men det er en kompis av meg som lurte på omdet kunne ha noe med, luftinntaket, luftmengde måleren å gjøre..

noen som vet helt hundre hva mengdemåleren skal stå på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare skrudd vag, tidligere.. å jeg finner faktisk ikke hjernen.. det skal være en stor firkantet boks, sant??

Over hanskerommet lå den på min 325 iallefall, visst du åpner hanskerommet og tar vekk dekselet oppe inni der :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider