K.A. Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Er det noen i det hele tatt som har noen som helst tilbakemelding og/eller eventuelt fått gjennomført sitt kjøp gjennom dette firmaet siste året? :shake Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 var det ikke dette som var pa tv2 hjelper deg? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jo! http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article725171.ece Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 MANGE på VACN-forumet venter på penger fra denne fyren, ikke bestill noe fra han! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Han der kan umulig sove godt om natta Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det har vel vært en stor tråd om akkurat dette oppe for en stund siden? - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hold deg unna Vwcarconsult! Brodern bestillte felger derfra, han fikk "Du får dem om 2 uker", sa det i flere uker helt til bror gikk lei, og fikk faktisk penger tilbake. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Har vært en lang kamp på over 1 år for de fleste som var innvolvert. kampen er enda ikke over for enkelte. Hold deg langt unna VWcarconsult og Topcartuning, da dette er røver bedrifter som bare kan skaffe ting på papiret...:boxers Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ja hold deg langt unna. Han har fått et stort krav fra advokaten som er på saken som ble opprettet etter TV2 hjelper deg reportasjen. Er en stund siden jeg har hørt noe fra advokaten nå, så jeg tror kansje Espen(Han som drev VWCC) har gått å gjemt seg. Forbanna tulling!:shake Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Den HEL¤%%&%¤ TOSKEN skylder meg 20000,- for no felger jeg var så dum og bestilte:S:S:S:S:S:S Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 :chairshot Hadde gått langt for å tilbake disse 20' Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det går igjennom Advokat så er nok bare vente vente vente vente og atter vente:S Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg