Gå til innhold

Baklykter,FEIT eksoslyd og et litet tips

Ranger emnet

PoloDude

Anbefalte innlegg

Hadde bestillt Hella sine sølvbrilljante(hvite)baklykter,men de har visstnok produksjonsproblemer, så de dukker ikke opp før jul/våren(kjipt,men bedre sent enn aldri)

Da invisterte jeg i ei grom bakpotte istede(spurte om Formel K her forrige uke) fant et merke som het Laser(Nederlansk,rustfritt).Dette sa kontordama på Svensen-eksos i Drammen at kosta 1674kr. Jihaa(!)tenkte jeg å kjørte innover for å hente den. Da viste det seg at den kost 3410+moms.........,

men han syntes jeg hadde kjørt for langt så jeg fikk den til 1674...DET var et KUPP!!!!!!!!! Over 2500kr i avslag!!!

Nå er den montert og HVILKEN LYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal ikke ha no KN filter("wa"-lyd)til å ødelegge den golyden.

Når den har blitt litt varm kommer det en liten ekstra boble/rumle lyd når jeg letter på gassen, HERLIG!!!!!

Men potta ble hengene oppi fangeren og den skal skjæres til,men det må bli når den skal lakkeres. Fant ikke gummi"strikk"som var lengre,så jeg og en på Møller fant ut(her er endelig TIPSET)at det var lurt å sette lenger bolter med mutter oppafor festet til strikket.Da fikk jeg litt avstand. (PS:de hadde en stk Laser potte igjen i Drammen hvis noen i nærheten er innteressert)

To stk 3" utblås,ikke DTM(liker ikke det)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by even_e84

du kan jo forsøke Auto-Teile i bergen.. kjøpte hvite hella baklykter ned LED til 1700kr... noen billigere?

Var vel det samme jeg ga på autospar også, hvis det ikke var 1800kr..husker ikke;) Hellanor skulle i hvertfall ha over 2000kr for dem etter det jeg ble fortalt.

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får 700kr i rabatt gjennom fattern så de kommer på 1800...

har sjekka litt rundt men nå har jeg ikke økonomi før våren alikevel tror jeg.....så jeg kan vel vente.

Ang bilder....er ikke veldig pc kyndig...åssen får jeg bilde innpå her da??????

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloDude

Da invisterte jeg i ei grom bakpotte istede(spurte om Formel K her forrige uke) fant et merke som het Laser(Nederlansk,rustfritt).

Dette sa kontordama på Svensen-eksos i Drammen at kosta 1674kr. Jihaa(!)tenkte jeg å kjørte innover for å hente den. Da viste det seg at den kost 3410+moms.........,

men han syntes jeg hadde kjørt for langt så jeg fikk den til 1674...DET var et KUPP!!!!!!!!! Over 2500kr i avslag!!!

Nå er den montert og HVILKEN LYD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal ikke ha no KN filter("wa"-lyd)til å ødelegge den golyden.

Når den har blitt litt varm kommer det en liten ekstra boble/rumle lyd når jeg letter på gassen, HERLIG!!!!!

Men potta ble hengene oppi fangeren og den skal skjæres til,men det må bli når den skal lakkeres. Fant ikke gummi"strikk"som var lengre,så jeg og en på Møller fant ut(her er endelig TIPSET)at det var lurt å sette lenger bolter med mutter oppafor festet til strikket.Da fikk jeg litt avstand. (PS:de hadde en stk Laser potte igjen i Drammen hvis noen i nærheten er innteressert)

To stk 3" utblås,ikke DTM(liker ikke det)

"sinnsykt tilbud" :rolleyes:

eg har kjøpt effektanlegg te min Polo (heilt fram te katalysator , kje bare bakpotte)! å for 2 doble herlige ender ut så betale eg 2100 (INKLUSIV MOMS) å 2600 viss eg vil ha 2 herlige DTM endar :cool:

så.. kan kje sei eg syntes det va så jævla billigt.. men men ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget var jo bare at jeg fikk over 2500kr i rabatt pga en slurvefeil foretatt av ei kontorbærte......jeg skal bytte resten etter hvert når ting evt går istykker. Det var lyden og utseendet jeg var ute etter,effekten blir ikke SÅ stor alikevel.......jeg er iallefall fornøyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-2011 Skoda Superb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider