Sharp Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Kan noen gi meg en god grunn til å sladde skiltet på bilen når du f.eks. skal selge den? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Er vel ingen grunn til det, men de som selger biler har som oftest tatt de beste bildene av den fra utstillinger etc og da er som oftest skiltene sladdet. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det gjelder ikke alltid. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Men hvorfor sladde de i det hele tatt? For å unngå at folk skal sjekke hos Vegvesnet hvor liten motoren egentli er? Eller når den skulle vært EU-godkjent? Eller er folk redde for at noen skal finne ut hvor du bor og komme og stjele de fine felgene dine mens du sover? Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Nettop det at folk ikke skal finne ut hvor bilen står ja. Mange som har blitt frastjålet bilen ifb med salg. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Men hvorfor sladde de i det hele tatt? For å unngå at folk skal sjekke hos Vegvesnet hvor liten motoren egentli er? Eller når den skulle vært EU-godkjent? Eller er folk redde for at noen skal finne ut hvor du bor og komme og stjele de fine felgene dine mens du sover? Ja, dessverre finnes det mennesker som ikke har like ærlige hensikter når de kikker på salgsannonser.. Og det finnes mange eksempler på dette.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Aslak, bare fordi du har små felger som ingen vil ha, så er det jo folk som har vesentlig finere og større felger enn deg. ;) Dessuten er det bare å ringe biltilsynet å spør om adressen på en bil med f.eks regnr. RF34846... Og da er det jo lett å finne ut hvor bilen står? Comprende? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Det finner man jo uansett ut ved å søke på Gule Sider på telefonnummeret til selger da.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jeg sladder ikke skiltene mine på bilder, jeg har forsikring:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Ja, dessverre finnes det mennesker som ikke har like ærlige hensikter når de kikker på salgsannonser..Og det finnes mange eksempler på dette.. Hørt dette noen ganger, men aldri hørt noen konkrete saker? Ellers som nevnt: Forsikring er flott :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jeg sladder ikke skiltene mine på bilder, jeg har forsikring:D Riktig! Jeg og! :D Men derimot folk som sladder skiltene når de burner osv = Helt okey! Flere burde sladda skilter når folk burner.. (I Max Power fra forrige måned har ene pickupen som burner usladda skilter - med røyk og eieren ut av vinduet. :P) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hørt dette noen ganger, men aldri hørt noen konkrete saker? Ellers som nevnt: Forsikring er flott :D Så du mener at, istedenfor å ta en liten forhåndsregel, så vil du heller ØKE risikoen for at akkurat din bil blir stjålet? Jeg nekter å tro at du mener det, og at du hadde stått der og preika om hvor bra forsikringa di er den dagen bilen din var borte, noe som er SÆRDELES sannsynlig med akkurat din bil! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 For å si det slikt: FORSIKRING ER OPPSKRYTT!. Fikk fanken ikke en dritt da mopeden min til 25000kroner ble stjelt! Sladd skiltene og gjør noen små tiltak. Ikke mye som skal til for å sette demper mot tyver. Jeg har hvertfall lært. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Greit å sladdeskilt hvis du lister opp masse modifikasjoner som øker effekten. Er jo flere ganger biltilsynet har sitti å lest annonser for å så kalle inn til effektkontroll Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hvorfor fikk du ingenting om du hadde forsikret den? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg