hildegard Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 HEI! jeg synes det har vært litt bråk her p.g.a meg! jeg hadde ikke lyst å si det men jeg er bare 12 år! jeg beklager alt som har hendt på grunn av meg! men....denna: Org: Modd: Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Står jo i profilen din du er 26, man lyver vel ikke i profilen sin? gjør man vel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weel Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 BUSTED:fatality: Siter Toyota Carina 1,6 90 mod (solgt) BMW 323i e30 (vinterbil) Civic Esi (prosjekt) 92 mod.. MEMBER OF BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 he he du bør enten skifte profilen eller slutte og lyve lyve er ingen god sak...... 12 år... de høres meir realistisk ut en 26 år... vil no eg sei.. and by the way... bra modd... (har lyst på slik bil) Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Ja, vi er brødre, og det var jeg som sa at han skal si at han er 26, for en 15 åring som meg er det ikke lett å få nok oppmerskomhet rundt moddene mine! Så sorry men slik var det! Bra modd hildegard! luftinntaket på siden ser litt fake ut! Men... stå på! HusK: uansett hva andre sier til deg må du aldri gi opp! =)=)=) Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg