Gå til innhold

Volvo calipere ø.k

Ranger emnet

TMB

Anbefalte innlegg

jeg har liggende. men de trenger litt puss.... henter du dem skal du få dem. ring på 95918451

Har ikke så mye tid til å reise til oslo om dagen. Du har ikke mulighet å sende de da? (betaler så klart frakta)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er de ikke gratis lenger....gi bud

hehe, tenkte meg det egentlig. Skal jo ha litt for å ta seg bryet med å sende slikt også.

Kan kanskje få ordnet bilen så jeg kommer meg oppover i helga. (tar det i forbindelse med julehandelen). Kanskje jeg kan ordne meg fri på torsdag, om det evt skulle passe bedre.

Du har tilfeldigvis ikke svinghjul til B230F motorene? (60-2)

(begynner å gå lei den tørste bruksbilen se, og har innsprut liggende, men mangler svinghjul)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tenkte meg det egentlig. Skal jo ha litt for å ta seg bryet med å sende slikt også.

Kan kanskje få ordnet bilen så jeg kommer meg oppover i helga. (tar det i forbindelse med julehandelen). Kanskje jeg kan ordne meg fri på torsdag, om det evt skulle passe bedre.

Du har tilfeldigvis ikke svinghjul til B230F motorene? (60-2)

(begynner å gå lei den tørste bruksbilen se, og har innsprut liggende, men mangler svinghjul)

jeg kan ikke på torsdag......enten fredag kveld, lørdag eller søndag kveld

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider