Gå til innhold

Svarte interiør lister til e46

Ranger emnet

325-lfc

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe disse? Har ikke funnet noen plasser på nette som selger disse.

Kanskje noen som noen tilsalgs?

Også et til spm, Hva vil dere si er en ok pris for 18 toms m3 felger, 2 med gode dekk og to felger uten dekk. Det er snakk om orginale felger, ikke jo jalla replica drit :P

Audi A3 1.8 1998 mod

Bmw 320I 1996 mod *solgt*

Bmw 320CI 2002 mod

Golf Tdi 1.9 1993 mod *solgt*

Bmw 325 M-tech 1995 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville pusset dem ned og lakkert dem i en blank sort eller blank sølv metallic farge (Avhengig av resten av interiøret, selv om jeg liker sort interiør brutt av sølv...)! Og mange lag med klarlakk for skikkelig dybde og go-følelse.. :)

Eventuelt trekke dem i karbon-folie?

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vell kanskje bare prøve og gjøre det da. Har grått/svart interiør med tre lister. Så tror det passer best med svarte lister siden jeg også har grått skinninteriør.

Men er det ingen som vet om plasser man kan kjøpe dette da? har sjekket mye på nettet, men enda ikke funnet noen firmaer som selger disse.

Audi A3 1.8 1998 mod

Bmw 320I 1996 mod *solgt*

Bmw 320CI 2002 mod

Golf Tdi 1.9 1993 mod *solgt*

Bmw 325 M-tech 1995 mod *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på vanlige svarte lister ja. Kan jo også lakkere, men er redd det ikke kommer til å bli så bra. Hvordan ville dere gjort det?

Jeg har sett folk som har lakkert interiørlistene, men da var dog bilen i blåfargen som er "kjent" på Z3 M Roadster.. Han hadde denne fargen på interiørlistene innvendig og jeg syns det er gromt..! Få en proff til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider