Gå til innhold

Er det ikke det ene, så er det faen meg det andre!

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

Kom inn på sverre karhs racing i går, og skulle se på no trykk gauges og nos målere, anyway. kom inn på plassen, parkerte og gikk ut av bilen og inn i butikke. rakk å komme inn å se på noen av dem i ca 1min, til jeg hørte et helvetes brak, som at en pall med planker raste sammen fra en lastebil...

Titter for sikkerhets skyld ut av butikken og det verste kunne skje ever.. Bilen min hadde faen meg trilla 40m i revers, tvers over hele plassen og inni en jævla container med papp og treverk.

TROR DU jeg var forbanna?... Klikka helt og gikk løs på no paller som sto der begynte å slenge planker rundt meg og var forbanna som aldri før. folka som sto rundt der tørte faen ikke å nærme seg!

Anyway, Jeg bruker nesten aldri brekke, er så vant til at den funker dårlig pga slitasje så jeg parkerer i gir.. men kan det være mulig at jeg kom borti spaken på vei ut eller at jeg bare satte den i fr uten å ha tenkt over det?....

Jævli surt er det væffal. FOr nå er jeg 5.000kr mindre... og det er det som skulle gå på å konvertere mine tromler til skiver bak!

Flax som faen har jeg at den fangeren er laget av SÅ bra kvalitet at når den traff kontaineren så spratt bilen en bil-lengde unna igjen, med KUN skader på fanger, heldigvis ikke no kaross eller vinge skader..

Bilder skal jeg prøve å få lagt ut i dag..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Jostein

Kondlolerer:(

Men det kunne skjedd værre skader,truffet andre biler eller faktisk kjør over en unge..

Bingo.

Jævla kjip sak, men om bilen faktisk rullet 40 meter og det eneste som skjedde var en herpa bakfanger... vel litt hell i uhell må man få lov til å ha.

Du ordner opp i detta og vettu.. går seg til :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok. me unntak av at eg bruker bilen mest til langkjøring. plager ikke meg så voldsomt da.

Men kondolerer rdl... Jævla kjipt, og ingen å skylde på, det er det verste. Synes eg når slikt skjer i hvertfall.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. jada det går så fint så. er bare noen tusen som forsvinner igjen, men bilen blir som ny. skal kjøre med den slik den er å med den frontfangeren ut il vinter så over vinter skla jeg fixxe den og ha den klar til neste år..

men sopm sagt flax at det ike traff en annen bil.. det var en bil som var ca 2m til venstre for bilen min . heldigvis gikk bilen RETT :) hehe

kjipt med kulelagere som er nye og ruller som is

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo ikke sagt no gjærli jeg vel?.. fangeren er bestilt og jeg har 5.000kr i hånda jeg:)

men fortsatt kjipt,, for de penga skulle jeg ha til bremser.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider