NeonMuffler Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 hehe, litt av en "premie". enda mer reklame for logoen... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Mekka en liten en jeg også. Ikke den mest "ville", men jeg liker ting cleant. - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Lagde en "kjappe en", veit ikke om det er sånn du vil ha det eller ikke jeg (er jo mye farger så jeg veit ikke):) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtenfurt Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Her er mitt forslag Er ikke noe mester i photoshop.. Jeg kan forandre på bokstavene.. Det var vansklig å finne noe som passet til JL.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JOAKIM85 Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Det som er hele pointet me dette her er ikke at jeg skal reklamere for noe spes....Ingenting som heter JL Racing enda... men prøver få til noe.... derfor må jeg ha en logo og det er kommet mange kule forslag her:) :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Likte Devilstower sin jeg:) URQattro: tror ikke den vil passe helt på en svart genser:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjokoladekake Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Skal noe som helst printes så må det helst være vektor grafikk. Slik som disse her hadde ikke funket å printe i det hele tatt. Siter - 1997 Nissan Primera GX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg syntes at alle som gir et bidrag her burde få et eksemplar av logoen som blir trykt... det blir rettferdig =) kansjke på et stykke stoff eller noe lignende! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Når er fristen???? Og hva synes du om logoen???? Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg syntes at alle som gir et bidrag her burde få et eksemplar av logoen som blir trykt... det blir rettferdig =) kansjke på et stykke stoff eller noe lignende! :hvaskjera hva skal du med logoen til ett frima på ett stykke stofflol... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Olsen Nissan: det er ikke noe firma Joakim85 påstår at det ikke er det! Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hildegard Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 JOAKIM85: Her har du mine birag: Hva synes du om dem??? Siter Audi A6 1.8 Turbo S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Olsen Nissan: det er ikke noe firma Joakim85 påstår at det ikke er det! hmm?? Firma eller klubb.. i dont care a shit! hva skal du/eller han broren din med den logen på et tøystykke uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Her et nytt forslag fra meg: Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg