Magnalf Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Noen som har noen bra anbefalinger eller en oversikt om hva slags effektanlegg som finnes til 850? Er ute etter ett med turbosound :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_s_X Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Jeg er ute etter mye d samme.. et effektnlegg fra katalysatoren.. med en helt grei lyd i.. ikke noe harrygreier.. men skikkelig, Til rundt en 4-5k Siter Fra Volvo til Bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blom`s Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 De jeg kommer på i farta som har: Ferrita, JT samt at Scorpion har også begynt med anlegg til 850(R modeller)....Ferrita får jo mye skryt av svenskene så det er sikkert et godt kjøp;)... Siter - Volvo 854 T-5R - Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition" - Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM] www.blomsgaRage.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Simons sitt er å anbefale.. Bra lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 men ruster fort:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Må ikke fine på og kjøpe simons det er dyrt og av dorlig kvalitet ser ut som det har vert på bilen 2 år etter en måned ruster som bare juling. skal du ma noe bør du kjøpe deg JT det er av svert god kvalitet hade det på en 940 er ikke mye grom lyd av det men ser bra ut og om du vil ha lyd er det bare og byte ut bakpoten med en anen efekt pote. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Jeg kjøpte fra http://www.jt-tuning.se/ tror det er et av de bedre, men dette er heller ikke rustfritt. Ferrita har vel et som er helt rustfritt og skal ha meget fin lyd. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 ... men da blir det fort veldig dyrt! Jeg betalte 2790,- for mitt Simonsanlegg.. Helt greit anlegg til prisen.. Har hatt Simons før, så er ikke misfornøyd heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Selv har jeg Ferrita og er fornøyd med unntak av sammenkoblingen med fremre rør som har dårlig passform. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dennis02 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Noen erfaringer fra JT twin pipe? Har det bra passform? Hvordan er lyden? Vilke enderør blir penest? 4" eller 5" Vanskelig og montere? Tar det borti noen plasser? Mye modefisering i bakfangeren? Siter Volvo 850 T5 Prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=143411 X: Volvo 240 GL X: Volvo 940 Gl senere Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 850 GLT Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg hade et JT anleg på min 940 pasformen var helt super den kune ikke fåt det bere en det de var med fester og alt og tok ikke dorti noen steder eneste nerturen var at det fantes ikke god grom lyd i det men det er bare eventuelt og byte ut bakpoten enderøre måler ikke mere en 3" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 Skal du ha gromlyd må du kjøpe det med en potte, ikke to.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er vel like greit å slenge til med sportskat. i tillegg, eller har det ikke så mye å si på ljudet? Med skön turbosång! ;) 6990,-+MVA(8738,-) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Kan være jeg er helt på jordet nå, men har katalysator noe å gjøre med selve lyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zummi Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Cluet med racing-cat er vel stort sett at denne har bedre gjennomstrømning enn enn en vanlig cat. Jeg fjerna den på en TD-motor en gang, og etter det hørte jeg "turbo-plystring" på tomgang tilogmed :) veldig søtt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg