Isdal Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Hei. Får nesten lage en tråd om bilen min jeg også da. Det er en 1994modell hvit Vento med akkurat 200000km på telleren. Utstyrsmessig er den ganske Basic. Ganske Basic kan man vel kalle 1,8literen de har satt inn for å trekke kjerra også. Bilen er stort sett hel å fin. Innvendig er den som ny. En bulkete framskjerm og litt rust er vel det verste. Med andre ord et greit utgangspunkt. Har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg vil ha den enda men har tenkt litt på 2delt lakk.Jobber som lærling på ett biloppretter/lakkverksted utenfor molde så jeg har allerede årna meg med 4liter lakk i en fin blåfarge. Planen er å få bilen såpass fin til sommeren at jeg kan ta den med på ett treff eller to. Må bare beklage mangel på bilde men skal få fixa det. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Noen som vet hvordan passformen et på stylingen fra Autoshineshop.no er? Autodesignfangerne? Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet November 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Tenkte jeg skulle legge inn det eneste bilde jeg har. Veldi dårlig pga kamera og at det er tatt i mørket. Og ett par bilder av den andre (Som dama bruker). Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Hva skal du med styling på en Vento, når orginalen er så bra utgangspunkt? Passform til styling har jeg personlig gitt opp, da de aldri er i nærheten av orginalen. her den råeste Ventoen jeg vet om Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 De felgene klarte jeg ikke... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Syntes de felgene var :puke: . Holder på å skru på den Lilla nå. Stremminga på dynamoreima har gådd til h***** Har kjøpt nye reimer å hjul. Må bestille ny arm å fjær :( . Men tilbake til prosjektet. Er på utkikk etter en Gti 16v motor med ledningsnett. Skal bestille ny framskjerm i morgen. Hadde vært fint å fådd lakkert bilen når jeg er hjemme i juleferien. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet November 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2006 Da har jeg bestilt stylingfront og sideskjørt+ nye baklykter. Har ikke bestemt meg helt for hva jeg vil gjøre med bakfangeren enda. Må vell få bestilt ny framskjerm også. Noen som veit om det er store forskjeller på ledningsnettet til monopointmotoren til vento og 2,0 8v 115hk som står org. i Audi 80b3? Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Var hjemme i helga å fikk begynt på bilen :) Skal hjem også på Torsdag så da blir det nok gjort litt mer. Har starta med å ta rust. For nok også stylingen til helga eller neste uke så får vi se hvor godt det passer. Sandblåst Etter att jeg hadde sandblåst rust på bakluka la jeg ett par strøk med grunning. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 veit du om no bra sted med styling til vento? har ikke finni no kult til venton min egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg har bestilt litt igjennom Autoshineshop.no . Ellers har jo bsbildeler å powerzone en del. Når d gjelder stylingfangere å sånt passer vel det meste av golf 3 styling. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikser Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 veit du om no bra sted med styling til vento? har ikke finni no kult til venton min egentlig http://www.streetdesign.no har no bra å.. ute etter angle eyes så si ifra;P Siter My cars..! Vw Vento-95 mod (brukes nå) BMW 525 E34-88 mod (solgt) Vw Caddy D-97 mod (solgt) Volvo 245-84 mod (vraka) russebil Audi 100-85 mod (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Skal ha for de da? Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikser Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Skal ha for de da? høystbydene over 1000.. 2 mnd gamle.. Siter My cars..! Vw Vento-95 mod (brukes nå) BMW 525 E34-88 mod (solgt) Vw Caddy D-97 mod (solgt) Volvo 245-84 mod (vraka) russebil Audi 100-85 mod (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Du har pm Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Lite som skjer her, veter på styling å div. Må vell få bestilt opp ny framskjerm også. Lurer på om jeg ska ta en fra veng eller koste på non ekstra kroner for orginal. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg