passat kara Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Lite som skjer her, veter på styling å div.Må vell få bestilt opp ny framskjerm også. Lurer på om jeg ska ta en fra veng eller koste på non ekstra kroner for orginal. kan du ikke bare stikke innom et huggeri da ? moro prosjekt blir tøft å se hvordan det blir :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Joda, huggeri er jo altids en mulighet, men kjøper man nytt slipper man evt. rust osv. Siden bilen skal bli 110%. Har også drevet å sett litt på felger. meget betatt av Brock B1, altid vært. Hvis noen vei av noe så rop ut. Har kjøpt Styling Frontfanger,sideskjørt,baklykter og så blir det vel så jeg kjøper frontlyktene. Har vært sjuk i helga så jeg har desverre ikke fått gjort noe men det klør i fingrene etter å få gjort noe. =) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Det er etter min mening ingen vits i å kjøpe brukte framskjermer da de ikke koster all verdens nye uoriginale. Man får dem og i fra Meca og Klokkerholm. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Flere som har bestilt noe fra Autoshineshop.no å har noen erfaring med leveringstider.? Begynner å bli en måned siden jeg bestilte å har ikke sett snurten av noe som helst :( Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Flere som har bestilt noe fra Autoshineshop.no å har noen erfaring med leveringstider.?Begynner å bli en måned siden jeg bestilte å har ikke sett snurten av noe som helst :( jepp har handlet en del der! jeg kjenner han som driver det og det står på de han bestiller av igjenn det er umulig å forholde seg til noe dato med mindre han har det på lager. har prøvd å si det til han at han må si til kundene hvordan det fungerer men det virker ikke som han hører på meg! kan mase litt på han for deg om du vil? dumt spørsmål egentlig.... hehe :) du har ikke lyst til å kjøpe emblemfri chrom grill da? har den liggende du kan bytte med den gamle din hvis du betaler frakt? helt ny har ikke engang vært prøvemontert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 jepp har handlet en del der! jeg kjenner han som driver det og det står på de han bestiller av igjenn det er umulig å forholde seg til noe dato med mindre han har det på lager. har prøvd å si det til han at han må si til kundene hvordan det fungerer men det virker ikke som han hører på meg! kan mase litt på han for deg om du vil? dumt spørsmål egentlig.... hehe :)du har ikke lyst til å kjøpe emblemfri chrom grill da? har den liggende du kan bytte med den gamle din hvis du betaler frakt? helt ny har ikke engang vært prøvemontert.. Bare å sende ett bilde det så skal jeg tenke over saken :):partyon: Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Bare å sende ett bilde det så skal jeg tenke over saken :):partyon: det skal jeg gjøre. pratet med han autoshineshop fyren netopp. han holdt på å pakke framfanger og skjørter for bakfangeren hadde ikke kommet enda. Baklykter kunne det ta tid før kom for fk er meget ustabile om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Jaja, Får håpe det kommer før kassa er tømt. Var å så på Audi A3 i går :) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Å der fikk jeg bekreftelse på att stylingen er på vei :) Blir saker. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Å der fikk jeg bekreftelse på att stylingen er på vei :)Blir saker. Hjelper å kjenne de rette folka! (Meg) he he...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hehe, i såfall tusen takk =) Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Hehe, i såfall tusen takk =) nei nei bare kødda jeg er ikke en arogant drittsekk heller da! han hadde jo allerede begynt å pakke det før jeg snakket med han... hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hehe. Ok, sånn å forstå, Hmm Posten ser ut til å være ganske rask også =) får vell hente det ut på mandag dah. Får syssle me andre ting i helga. Bytte ut dritt på tenningslåsen f.eks. Bilen starter kun v. trillstart, av og til på starteren. Så kjøpte jeg lakksrøyte i går så får prøve å lakke litt også kanskje i helga. Fortsatt småsyk så jeg tror ikke jeg går løs å tar aldt innvendig, vi får se. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Autoshine funker fint det, men det er vel som sagt ikke alltid så raskt å få tingene inn til han fra tyskland. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Beklager att det har vært liten framgang i det siste men har drevet å styra med Bilen til dama. Driver å skifter clutch :p . Fant også ut at det var greit med nye glødeplugger nå som -gradene kom. Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg