Gå til innhold

Project Vento

Ranger emnet

Isdal

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, huggeri er jo altids en mulighet, men kjøper man nytt slipper man evt. rust osv. Siden bilen skal bli 110%.

Har også drevet å sett litt på felger.

meget betatt av Brock B1, altid vært.

Hvis noen vei av noe så rop ut.

Har kjøpt Styling Frontfanger,sideskjørt,baklykter og så blir det vel så jeg kjøper frontlyktene.

Har vært sjuk i helga så jeg har desverre ikke fått gjort noe men det klør i fingrene etter å få gjort noe. =)

Audi Cabriolet ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Flere som har bestilt noe fra Autoshineshop.no å har noen erfaring med leveringstider.?

Begynner å bli en måned siden jeg bestilte å har ikke sett snurten av noe som helst :(

jepp har handlet en del der! jeg kjenner han som driver det og det står på de han bestiller av igjenn det er umulig å forholde seg til noe dato med mindre han har det på lager. har prøvd å si det til han at han må si til kundene hvordan det fungerer men det virker ikke som han hører på meg! kan mase litt på han for deg om du vil? dumt spørsmål egentlig.... hehe :)

du har ikke lyst til å kjøpe emblemfri chrom grill da? har den liggende du kan bytte med den gamle din hvis du betaler frakt? helt ny har ikke engang vært prøvemontert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp har handlet en del der! jeg kjenner han som driver det og det står på de han bestiller av igjenn det er umulig å forholde seg til noe dato med mindre han har det på lager. har prøvd å si det til han at han må si til kundene hvordan det fungerer men det virker ikke som han hører på meg! kan mase litt på han for deg om du vil? dumt spørsmål egentlig.... hehe :)

du har ikke lyst til å kjøpe emblemfri chrom grill da? har den liggende du kan bytte med den gamle din hvis du betaler frakt? helt ny har ikke engang vært prøvemontert..

Bare å sende ett bilde det så skal jeg tenke over saken :):partyon:

Audi Cabriolet ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ok, sånn å forstå,

Hmm Posten ser ut til å være ganske rask også =)

får vell hente det ut på mandag dah.

Får syssle me andre ting i helga.

Bytte ut dritt på tenningslåsen f.eks. Bilen starter kun v. trillstart, av og til på starteren.

Så kjøpte jeg lakksrøyte i går så får prøve å lakke litt også kanskje i helga.

Fortsatt småsyk så jeg tror ikke jeg går løs å tar aldt innvendig, vi får se.

Audi Cabriolet ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider