Gå til innhold

Masse grom bilstereo selges (McIntosh, Alpine, Orion, PPI, JL mm)

Ranger emnet

Terminator

Anbefalte innlegg

Avateren er et bakrutemerke jeg hadde på min Passat og riktig, det er banditten fra Outlaw og Bandit-forsterkerne til PG. Har aldri hatt de, men har hatt M50 og M100 sammen, så har på en måte hatt de likevel.

Hvis jeg får prate rett fra levra, så synes jeg ikke PG-ampene var i nærheten av PPI og McIntosh mht lydkvalitet og kontroll over subbene. Men så var jo M-serien til PG også nesten for budsjett-amper å regne, men de var dyre nok siden Hifi-klubben stort sett aldri gav en krone i rabatt ;)

Du har aldri hatt en Outlaw før du har hatt en Outlaw! ;) Ikke ta gleden ifra de 2000 (kanskje færre) som fortsatt har en! :D Uansett, jeg er ikke helt enig med deg, jeg skal ikke si at Mcintosh er dårligere enn PG, men jeg vil si at PG har kvaliteter som Mcintosh kunne hatt, også omvendt såklart. Den perfekte forsterkeren er vel laget, men det er prisklasser som vi ikke behøver å diskutere her!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aldri hatt en Outlaw før du har hatt en Outlaw! ;) Ikke ta gleden ifra de 2000 (kanskje færre) som fortsatt har en! :D Uansett, jeg er ikke helt enig med deg, jeg skal ikke si at Mcintosh er dårligere enn PG, men jeg vil si at PG har kvaliteter som Mcintosh kunne hatt, også omvendt såklart. Den perfekte forsterkeren er vel laget, men det er prisklasser som vi ikke behøver å diskutere her!

Det er mulig PG har laget forsterkere som kan sammenlignes med PPI eller McIntosh, men M-serien eller Outlaw er ikke en av disse.

Enig i at Outlaw-forsterkeren er skikkleig tøff og all honør til de som har eller kjøpte en slik. Lydmessig, mht støy, bratthet på delefiltre og effekt, så er de litt mer "average" dessverre. ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...