steinartorsvik Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Noen som har en ide om en bratt bensinstasjon i Oslo? En typisk hvor du kan fylle og bare slippe brekket og trille bilen igang :-) Har vært og leita litt og funnet en Shell på e18 på vei mot Sandvika. Men problemet er at da må jeg trille inn på motorveien i gal retning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Texacoen bak tinghuset har vel en liten bakke utenfor. Statoil og Esso på Carl Berner har også en saftig bakke som går rett forbi. Mener det er en liten bakke utenfor Statoil i Vika også.. Shell på Espa har iallefall en jævla bakke utenfor.. :D men det er vel ett stykke å kjøre 10 mil bare for å kunne starte på gearet etter å ha tanket? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by steinartorsvik Noen som har en ide om en bratt bensinstasjon i Oslo? En typisk hvor du kan fylle og bare slippe brekket og trille bilen igang :-) Har vært og leita litt og funnet en Shell på e18 på vei mot Sandvika. Men problemet er at da må jeg trille inn på motorveien i gal retning... hvorfor må du ka du ikke bare starte normalt da`??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Shell på bislett, Hydro Texaco nedenfor Solli Plass, Shell på Skedsmokorset i sørgående retning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinartorsvik Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by taxidriver hvorfor må du ka du ikke bare starte normalt da`??? Jeg triller ikke bilen igang for morro skyld. Den nekter å starte av seg selv :-) Bare spør meg - jeg vet om hver eneste lille unnabakke i sandvika :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by steinartorsvik Jeg triller ikke bilen igang for morro skyld. Den nekter å starte av seg selv :-) Bare spør meg - jeg vet om hver eneste lille unnabakke i sandvika :-) Hva med å fikse bilen?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinartorsvik Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Skal bort på biltema på Alnabru i ettermiddag og kjøpe meg bukk så jeg slipper og bli flat når jeg kryper under bilen. Alnabru er bra sånn sett siden biltema er i andre etasje så jeg har en flott bakke å trille igang igjen på :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Du verden så praktisk...! :peace: Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 du kan jo selfølgelig la være å stoppe bilen også da..;) dette passer kansje best der det er kortautomat eller liknende. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinartorsvik Skrevet August 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Hvordan er det og fylle bensin med en bil som er igang? Jeg så en som gjorde det for noen uker siden for første gang og fikk jo nesten hjertet i halsen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 tja, er vel ikke direkte trygt å tanke med bilen i gang... gjør det av og til på automatstasjonene... greit med ¤&/#%/&%# treig bensinmåler.. bruker faenmeg 10 minutter på å vise riktig om jeg stopper motoren og skrur av tenninga mens jeg fyller... ( noen som vet om løsning? :D ) Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Synes du skal oppgradere til 88 modellen.. 1,8. Den viser riktig med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Mazdius Synes du skal oppgradere til 88 modellen.. 1,8. Den viser riktig med en gang. Du mener nedgradere? :D Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by steinartorsvik Alnabru er bra sånn sett siden biltema er i andre etasje så jeg har en flott bakke å trille igang igjen på :-) :D :D :D Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Shell oppe i konows gate eller noe sånt.. opp mot ekeberg i alle fall å Shell på vinderen.....:D :D Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg