Gå til innhold

Frontmontert ic på a4

Ranger emnet

audi_s4

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ikke noe bilder av det på den orginale fronten som du har, men om du går på vwaudi-cluben sin side og ser på siste treff på rudskogen å på bildene der fra så står det en PP rega A4 aom ikke sto så langt ifra din på søndagen. Den har stor ic bak orginal fronten som du har. Denne er kjøpt hos Turbo Karlsen.

Du kan også ta kontakt med TS-RACING , han holder på å lage et 280HK kit på en A4 med orginal front i disse dager. Han kan helt sikkert hjelpe deg.

Jeg er en Quattrofil Autofil Audifil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by quattroboy

Hei

Jeg har ikke noe bilder av det på den orginale fronten som du har, men om du går på vwaudi-cluben sin side og ser på siste treff på rudskogen å på bildene der fra så står det en PP rega A4 aom ikke sto så langt ifra din på søndagen. Den har stor ic bak orginal fronten som du har. Denne er kjøpt hos Turbo Karlsen.

Du kan også ta kontakt med TS-RACING , han holder på å lage et 280HK kit på en A4 med orginal front i disse dager. Han kan helt sikkert hjelpe deg.

Fant ikke noe bilde av den a4'n du nevnet.Har vært ho TS han hadde men litt dyrt synes jeg.Det kan da umulig gå å få en som passer uten å gjøre noe med kjøleren til ac anlegget. Får høre med herr Trubo Karlsen.

S2 coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du at en bra ic til a4 med slanger og rør skal koste???

De fleste ferdig kitene koster vell rundt 12-18 tusen kr. TS har billigere en det.

Du kan sikkert få bare registeret for 5-6 tusen men da må det sveises og du må ha rør og slanger pluss at det skal monteres på. Går fint å få plass til ic foran ac.

Om du skal komme i kontakt med eieren av bilen så bare ring meg, det er en go kompis av meg. Han kan sikkert hjelpe deg med biler.

Ring meg på 95218716

Jeg er en Quattrofil Autofil Audifil

Lenke til kommentar
Del på andre sider