Gå til innhold

8x18" felger med 225/40 til salgs

Ranger emnet


celicaturbo

Anbefalte innlegg

Traff på biltilsynet og selger derfor mine tidligere felger/dekk. Dette er Alutec Kyro8 felger, 8x18" og jeg mener innpresset er 35 (vil sjekke i helgen). Boltmønster 5x100. Den ene felgen er lett skrapt opp et stykke langs kanten, ellers er felgene blanke og fine uten skader eller riper. Dekk har bra mønster, ca 6-7mm.

 

Disse felgene vil passe (etter boltmønster og innpress):

Toyota Celica 86 -> 98-

Toyota Carina 84 -> 98-

Toyota Camry 87-91

Toyota Avensis 98-

Audi A3

Skoda Octavia

VW Bora 99-

VW New Beetle 98-

VW Golf 4 97-

 

Disse bilene vil felgen muligens passe på pga forskjellig innpress:

Audi TT 98- (31 innpress)

VW Golf 3 92-97 GTI/VR6 (43 innpress)

VW Vento 91- GTI (43)

VW Passat 92-96 (100+ kw, 43 innpress)

VW Corrado 91- (100-140kw, 43 innpress).

 

Bilde av felgene på bil:

 

kristian7.jpg

 

Jeg har ikke bestemt meg for pris enda, send bud i PM. Felgene befinner seg i Bergen :)

- Kristian - Toyota Sportscar Owners Group Norway - http://www.ts-ogn.no -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by celicaturbo

Traff på biltilsynet og selger derfor mine tidligere felger/dekk. Dette er Alutec Kyro8 felger, 8x18" og jeg mener innpresset er 35 (vil sjekke i helgen). Boltmønster 5x100. Den ene felgen er lett skrapt opp et stykke langs kanten, ellers er felgene blanke og fine uten skader eller riper. Dekk har bra mønster, ca 6-7mm.

 

 

Hei.

 

Ka skal du ha for bare felgene? Tenkte å ha dei på en 2000 Golf GTI Turbo. Skulle vel passe fint det.

 

Mvh K.V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår