Radoracer Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 Da er dere en Corrado eier mindre her på forumet, bilen min ble solgt på mandag. Konge bil, men mindre heldig økonomisk for en en mann som har et år i militæret og 3 års studier forann seg. Pass godt på bilene deres å hold en god standard så blir er det mange flotte radoer på veien i Norges land. Nå ruller jeg BMW:smilbmw: KØDDA MED STORE BOKSTAVER, skal kjøre boble. Snakkes:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 21, 2006 Rapporter Share Skrevet November 21, 2006 gratulerer med solgt bil da :) hvor mye gikk den for? jeg ringte på den husker jeg:D syns den var drit pen, men for høy prisklasse for meg! Venter nå på et annet corradokjøp ! kanskje ved helgen :) Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Gikk for 82 000, men det sure var at 2 dager senere fikk jeg bud på 85 000. Nettet mitt var nede grunnet lynnedslag, så budet kom ikke tidsnok. Jaja, shit happens all the time. Fornøyd og gla, men er litt trist å gi bort hjertebarnet også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 okei okei! jaja var bra det også da! Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Gratulerer med salg da! Aboslutt en pen bil!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 22, 2006 Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 grattis med salg, har lyst på ny rado selv jeg :P så driver å titter litt Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg